hoi, even een gokje wat het beste hoekje is om deze vraag te droppen Wie oh wie in omgeving eindhoven heeft een ergo-drager en vindt het GEEN probleem als ik die een keertje uit kom proberen??? Ik wil graag de beste keuze maken en wil dus eerst de drager een keer uitproberen. (ik snap dat het een hele brutale vraag is hoor) En daarnaast (nou we hier toch zijn, grijns) wie vindt zich een goede rugdrager (doek) en zou het leuk vinden mij hierin op weg te helpen???? (wederom omgeving eindhoven) ik hoop heel erg iets te horen! want mijn kleine meid wordt een beetje te zwaar voor op de buik liefs Taliaa
Zucht.....maar een collegiale date plannen dan? Vraag toch gewoon alles in een keer! Haha, ik hoor wel of je interesse hebt, wij hebben een Patapum.
hahahahaha.... smakkerd voor joe dan kun je ook rugknopen *smile*? hey, hoelang doet interne post erover *grijns* en bevalt de patapum?
Ik heb geen idee hoe lang de interne post erover doet, had eigenlijk verwacht dat je gisteren je pakketje al wel ontvangen zou hebben. Maandag dan misschien? De patapum beviel prima, hoewel het een peuterdrager is, vinden we het nu wel te zwaar met Pleun erin. Vooral ml heeft veel met de Patapum gedragen, ik heb het idee dat mijn bouw wat te breed was om lekker te dragen hiermee. En ja, ik kan rugdragen, hoewel ik geen prof ben. Ik droeg Pleun met de ruck, soms double hammock, die andere ruck, reinforced ofzo? Misschien even via pb telnrs uitwisselen, is wat makkelijker dan via het forum plannen. Groetjes!