mijn partner ontdekte een moedervlek vlak onder mijn borst die hem niet eerder was opgevallen. En...mij eigenlijk ook niet! Hij is donker in het midden met een lichte omranding. Verder wel vlak (even vlak als huid) bloed of jeukt niet etc. Moet ik hier iets mee ?
Als je twijfelt over een moedervlek dan bel je maandag toch de huisarts? Heel normaal en wel zo verstandig.
Zelfs een dermatoloog kan moedervlekken niet beoordelen op basis van een foto. Dus bij twijfel of zorgen: naar de huisarts!
Inderdaad naar de huisarts die je waarschijnlijk doorstuurt naar de dermatoloog. In ieder geval goed in de gaten houden... Ik heb er laatst een aantal op mijn rug weg laten halen omdat de dermatoloog ze niet vertrouwde. Gewoon even langsgaan dus!
Inderdaad even naar de huisarts. Maar ik vind hem er normaal uitzien (heb zelf veel moedervlekken en ga om het jaar naar de dermatoloog voor controle).
Ik ben geen arts en ik zou inderdaad ook naar de huisarts gaan als je twijfelt, maar ik vind de moedervlek er rustig uit zien. En t is ook niet persee zorgelijk als je plotseling een nieuwe krijgt. Maar... nogmaals... gewoon even langs de arts gaan als dat je geruststelt.
Oké! Dank jullie wel! Ik wilde ook de ha bellen maar tja dan is het zaterdag..spookt het toch een beetje door mn hoofd..vandaar
Ik vind hem er normaal uitzien, maar ik zou, als ik jou was, zeker niet bouwen op het oordeel van een vreemde
eens met de anderen, zou ook niet op het oordeel van leken afgaan die op de foto meekijken. Maar ziet er idd uit als een normale moedervlek en achter/onder de borst is niet echt een plek die in de zon komt dus mss ook daarom minder risicovol (maar nogmaals ik ben geen arts/dermatoloog)
Ik vind het er heel zorgelijk uit zien. Een moedervlek die plots ontstaat. O jee... Dit was natuurlijk geen serieuze reactie op je vraag . Hier kun je niks mee op een forum. Bel je huisarts.