Vraagje; we wilden zojuist een reis boeken en dan sluit ik altijd een kortlopende reis- en annuleringsverzekering af. Maar toen ik via onze verzekeraar keek naar een doorlopende reis- en annuleringsverzekering was dit eigenlijk veel goedkoper. Wie heeft een doorlopende verzekering? En ben je hiermee bijv ook verzekerd voor weekendjes Landal/Efteling etc?
Wij! Zo lang er een geboekte overnachting is, valt een tripje onder de verzekering. Ga je een nachtje logeren bij familie en bezoek je dan de Efteling, dan is het een ander verhaal.
Wij hebben een doorlopende reisverzekering. Is inderdaad veel voordeliger. Inderdaad een geboekte overnachting telt.
Wij ook. Juist ook omdat wintersport en duiksportvakantie ook meeverzekerd zijn. Bij een normale reisverzekering betaal je dan toeslag. Het kan hier echt makkelijk uit.
wij hebben hem ook doorlopend. Vooral als je een dure reis boekt tikt het bedrag anders snel aan. Nu zijn we met het hele gezin gewoon verzekerd ook als we een weekendje weg boeken.
Hier ook reisverzekering. Geen annulering. Is maar paar euro meer in het all in one pakket van de interpolis.
Doorlopende reisverzekering is eigenlijk altijd goedkoper en geeft binnen Nederland in de meeste gevallen ook dekking bij een geboekte overnachting.
Wij hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering vd anwb. Alle reizen maar ook weekendjes weg etc zijn daarbij meeverzekerd. Concert/theaterkaartjes zijn hierbij ook verzekerd. Dus als er onverhoopt iets gebeurd krijg ik van dergelijke kaartjes ook mijn geld terug. Ben in totaal zo’n €15 per maand kwijt.
Hier hetzelfde, vind het ideaal, hoef je er nooit meer om te denken en is net zo duur als eenmalig afsluiten voor de zomervakantie.
Hier ook een doorlopende reisverzekering, stuk voordeliger en over het algemeen beter verzekerd dan met een die je bij je vakantie boekt is mijn ervaring.
Wij hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Zover ik weet zijn concert kaarten en kaarten voor bijvoorbeeld een pretpark ook mee verzekerd. Afgelopen zomer helaas voor het eerst gebruik van de verzekering moeten maken, alles werd super geregeld!
Ja wij hebben een doorlopende reis- en annuleringsverzekering bij FBTO Alles is gedekt vanaf 1 nacht weg. Ook mensen die met je meereizen die niet tot je gezin horen zijn meeverzekerd. Dus als mijj moeder een keertje meegaat valt zij ook onder onze verzekering.
Hier ook al een aantal jarem een doorlopende verzekering. Is echt een stuk goedkoper. Vandaag toevallig nog een vlieg vakantie geboekt voor begin volgend jaar. Dat betekent dat we in 1 jaar tijd 3x met het hele gezin op vakantie en dan gaan we ook nog een weekendje weg. Als ik dit los had verzekerd was ik een kapitaal kwijt geweest.
Doorlopende reisverzekering. Ben blij dat we het hebben want bij een weekendje weg denk ik al snap agh wat kan er nou gebeuren. Tot er bij ons ingebroken werd bij centerparcs en echt alles van waarde weg was en gelukkig hadden we dus die reisverzekering!