Ik weet niet of dit hier goed staat, maar wie weet wat de nieuwe producten zijn van de etos babyzegels? Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik nog snel mijn kaarten zal inleveren voor de olvarit, of wacht op de nieuwe producten.....maar stel je voor dat ik die niets vind...hmm.
weer niet veel bijzonders Olvarit is wel leuk, maar is dochter al te oud voor. Vitamine d hebben we nog op voorraad. En avent spenen wil dochter niet.
Ik ben er wel blij mee! De avent spenen gebruiken wij, dus dat scheelt mooi. Heb je ook niks aan de luiers dan? Dan wacht je op drie voor twee en dan twee kaartjes inleveren, heb je een leuke deal
Ooh mooi dat de olvarit verlengd is, en de vitamine D is bijna op dus kan ik die ook halen. Luiers bestel ik meestal bij de wehkamp, zo'n maandbox, of als er ergens anders een leuke aanbieding is maar ik vind die drie voor twee en dan twee kaartjes inleveren ook een goeie, bedankt voor de tip! Ik heb nu 7 volle spaarkaarten liggen.
waardeloos voor ons kan ik maar beter zeggen.. had gehoopt op iets beters, maar hier gebruik ik helemaal niets van. Had verwacht dat ze hun eigen merk luiers er wel weer een keer in zouden doen, maar helaas.. denk dat ze van de week op mp staan.. (mijn zegels dan) , want ik kom er nog maar weinig, hopelijk hoef ik er over een aantal maanden helemaal niet meer heen en zijn ze alle drie zindelijk en van de speen/fles af
Ik begreep gister in de winkel dat je er ook gewoon korting mee kon krijgen....was gestopt met sparen omdat er niets leuks bij was en gaf dit aam in de winkel. Heb nog nergens nagekeken of het waar is maar het is melden waard
2,5 euro...en had pas een zooi kaarten..hun eigen luiers in de aanbieding..en voila 6 pakken voor........1,50
Waarom alleen de potjes Olvarit vanaf 4 maanden?? Kunnen ze niet de andere leeftijden doen en dan zonder rijstebloem? Zou ik veel leuker vinden!
mee eens!! ik zou ook liever de kaartjes inwisselen voor babyhap voor oudere. de pakken rijstepap geef ik nu steeds aan mn schoonzus, die lust dl toch niet. maar.. tip!: nu haal ik vaak nog de 4mnd potjes en doe die thuis dan door de pasta/rijst/aardappel heen, dan heeft ze een soort gezond sausje zeg maar. ideaal voor de vlugge maaltijd. en daarom ook altijd zn potje in de tas, als we ergens anders eten dan heeft ze vast haar groente en kan daarnaast het gewone eten mee eten. zolang ze het eet..
Vind het wel handig dat je nu vitamine D op de kaarten kunt krijgen. Flesjes zijn best duur en zijn best snel leeg. Kaarten due ik nog heb liggen haal uk daarom vitamines voor.