Hoi meiden, Heb al heel wat zitten zoeken op internet maar jullie zijn natuurlijk mijn favoriete vraagbaak Wie is er weleens in Fletcherhotel Hunzebergen en/of Scheperskamp geweest. Wij hebben een overnachting gekocht via vakantieveilingen en twijfelen tussen deze twee hotels. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen/bevindingen. Hoe was het zwembad, was er een uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel? Wat was er zwaar onder de maat? We hebben al wel een plus- en minlijstje gemaakt maar hopelijk hebben jullie wat persoonlijke ervaringen voor ons!! Wij zullen er samen met ons dochtertje van net 1 jaar gaan overnachten. Liefs en alvast bedankt! Laar
Fletcherhotel Hunzebergen Fletcherhotel Scheperskamp Misschien help dit je? Staan vaak ervaringen bij van gasten die er al zijn geweest. Vaak ook nog zeer recente..... Succes!
Hoi Brabbel, Ja, ik heb op Zoover en Hotels.nl al reacties gelezen en min- en pluspunten opgeschreven. Maar wat persoonlijke ervaringen van ZP'ers lijken me wel leuk. En misschien ook van mama's (en papa's) die er met een kleintje zijn geweest. Bedankt voor je reactie!
Hahaha, nou dat is duidelijk!! Ben je bij allebei geweest of alleen de Hunzebergen? Is't ontbijt daar ook een beetje uitgebreid? Bedankt voor je reactie!
ik ben er ooit geweest in een huisje dus we deden zelf het ontbijt maar het hotel is heeeeeeeeel erg luxe
Die komt er op de vergelijkingssites ook wel beter eruit... Die ander is wel wat dichterbij. Nog meer ervaringen? Liefs en bedankt meiden!!
Bedankt! Ik heb geboekt voor de Hunzebergen in Exloo. Heb er al helemaal zin in. Dit topic mag dus dicht wat mij betreft! Lara
Hunzebergen heeft een andere baas gekregen en dat schijnt het park en het hotel níet ten gunste te hebben veranderd! M'n schoonvader is er vaker heengeweest en omdat het hen zo goed beviel is hij er in januari ook weer geweest. Maar dat viel zwaar tegen, de kwaliteit en service is een stuk minder geworden volgens hem. Over het andere hotel kan ik je niks vertellen, ken dat hotel helemaal niet.
Hahaha! Dat is inderdaad net een minuut te laat Heb nét geboekt! Ik hoop ook dat wij een betere ervaring gaan hebben, op zoover en hotels.nl lees ik ook van de afgelopen weken hele positieve reacties. Dus dat geeft wel een beetje hoop . En anders máken we het gewooon gezellig.