Hoi allemaal. Meisjesnaam weten we al vanaf het begin, maar nu komt nog de jongensnaam en we vinden op dit moment maar weinig leuk. Onze zoon heet Damian Beau Gerritsen daar moet een leuke naam bijpassen en we willen weer twee namen. Op dit moment vinden we de volgende namen wel leuk maar zijn er nog niet wild van. Jenthe Tristan Wie heeft een leuke aparte naam, (geen hollandse naam) die niet al te veel voorkomt. Vindt het niet leuk als mijn kind straks in de klas zit met nog 3 daans. Mag echt een beetje anders zijn dan anders. Wie helpt me?
Mijn zoontje heet Lenn. Hoor je bijna nooit. Is lekker simpel en toch wel apart omdat je hem haast nooit hoort. Ik vind trouwens Tristan of Tristun ook een mooie naam of Jorn.
als je kijkt bij http://www.svb.nl/Images/kindernamen%20jongens%202008%20compleet.pdf dan kun je zien welke jongensnamen er zijn gegeven in 2008, daar kun je een hele hoop inspiratie opdoen
Milan vind ik er leuk bij passen maar troost je bij hadden bij de derde pas de naam twee weken voor de bevalling anders als wenog geen naam hadden gevonden zou hij gewoon na mijn man gaan heetten. Het was zo moeilijk je wilt de perfecte naam voor je perfect kindje en het kan niet orgineel genoeg zijn en dat kan heel lang duren voordat je een mooie gevonden hebt
hier ook zo'n moeite met het verzinnen van een jongensnaam pfff Voor een meisje hebben we zo 10 namen klaarliggen. Maarja, daar hebben we niks aan he Ik lees dus geboeid mee met dit topic in de hoop een leuke naam voorbij te zien komen
Heel veel succes! Je hebt gelukkig nog wel even om een passende naam te vinden. (Hier zijn we er bijna over uit).
Ook wij hadden de gedachte om de naam Len of Lenn te gebruiken, alleen zijn we nu weer aan het twijfelen of het nu met een of twee n-en wordt, vind ik zelf persoonlijk ook een mooie naam die je weinig hoort, succes!!
- Damian en Marlon - Damian en Roan - Damian en Melvin - Damian en Joey - Damian en Stephan - Damian en Ryan