Wie heeft er een hoger libido?

Discussie in 'De lounge' gestart door yaro, 24 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie heeft er een hoger libido?

1. Jij

20 stem(men)
    14,7%
  2. De partner

92 stem(men)
    67,6%
  3. Beide evenveel

24 stem(men)
    17,6%
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Wie heeft in jullie relatie het hoogste libido?

Puur interesse omdat ik soms nog wel eens denk dat mijn vriend nogal een uitzondering is met zijn niet bestaande libido

Hier heb ik dus een hoger libido.

2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hier allebei evenveel. Alhoewel ik zeker weet dat als mijn vriend deze vraag moest beantwoorden hij mij zou aanwijzen als de persoon met een hoger libido. :p

Lies1611 vindt dit leuk.
  3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier gaat het eigenlijk aardig gelijk op.

Soms heb ik een week dat ik wat extra van bil wil en dan heeft mijn partner het een andere keer weer. Vind het prima zo met gemiddeld 3 keer per week :thumup:

RAppel vindt dit leuk.
  4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Hmm.. Dit durft enorm te verschillen. De ene periode heb ik meer zin en de maanden daarna is het weer hij dat een hoger libido heeft.
    Denk dat het zich wel ongeveer gelijk trekt.

5. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik heb een bovengemiddeld libido (liefst 1 à 2 x per dag, vroeger meer, maar ik ben nu wel wat vaker/eerder moe met kinderen).
    Manlief heeft een gemiddeld libido. Dat resulteert in 1x per dag, maar niet als één van ons beide die avond een uitje tot laat heeft of bij (tegenwoordig uitzonderlijk) naar het buitenland voor werk. Dat halen we soms wel in trouwens.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Absoluut hij.

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik had altijd een hoger libido.
    Sinds de zwangerschap van C is dat beneden het vriespunt beland.

Mijn vriend zijn libido is gemiddeld

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Allebei wel ongeveer hetzelfde (gelukkig). We zouden allebei elke dag wel willen, maar door tijdgebrek komt het meestal neer op 5x in de week. Alsnog prima natuurlijk.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Hier precies hetzelfde

10. Nimue

Nimue Niet meer actief

Hier ook

11. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    We vinden één keer per maand meer dan prima, dus evenveel :)

Bailey07 en 1981Mama vinden dit leuk.
  12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ow sinds de geboorte van ons jongste zoontje zeker weten mijn man!

Daarvoor was ik die gene die wel dagelijks kon. Moet er nu echt niet meer aan denken muwaha

13. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Absoluut mijn man. Die kan wel 3x per dag sex hebben (alleen daar heb ik geen tijd voor :roflmao:).
    Als we een dag of 2 geen sex gehad hebben merk ik dat ook aan zijn gedrag. Hij gaat dan sexueel getinte grapjes maken. Bijv. Als ik bel om te vragen wat hij wil eten en ik zeg waar heb je trek in dan krijg ik te horen in jou! Of als ik iets zeg zegt hij "oh ik verstond dat je zin in me hebt". Soms tot irritant aan toe! En als we drie dagen geen sex hebben is hij echt chaggerijnig net of er te veel druk op zijn ketel komt te staan.

Toen ik zwanger was had ik trouwens ook een extreem hoog libido. Had meerdere keren per dag behoefte aan sex en heb toen zelfs een speeltje aangeschaft voor als man aan het werk was en ik behoefte had.:oops:

Bailey07 en tuc vinden dit leuk.
  14. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Beide evenveel :)

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man wil het liefst meerdere keren per dag (ik vroeger ook) maar nu vind ik 2 keer per maand best. Moet hem soms letterlijk van mij af slaan, heel irritant.
    Zijn libido ligt dus stukken hoger.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zeker weten mijn man.

Ik heb echt amper zin in seks. Behoorlijk frustrerend voor hem.

17. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

En neemt hij je dat in dank af dan als je hem van je af slaat? Of is hij dan wel vrolijk nog?
    Mijn man kan namelijk echt chaggerijnig worden als we een aantal dagen geen sex gehad hebben en ik dan bijv. Zeg geen zin te hebben. Daar baal ik echt af en toe van dat dat zijn humeur zo kan beinvloeden.

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik denk dat we redelijk aan elkaar gewaagd zijn. De ene periode wil hij vaker en de andere periode ik. Gemiddeld genomen (no pun intended) willen we beide even vaak, denk ik.

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Op elkaar afgestemd. Er zijn periodes dat we het vaak doen en ook periodes van minder. We merken allebei dat als je het een periode minder doet, de zin ook automatisch minder wordt.

20. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Mijn vriend zijn libido ligt wat hoger dan het mijne.
    Alleen sinds we apart slapen (anders doe ik 'm wat aan, hij ademt zo kei hard dat ik niet kan slapen) en ik ook nog eens zwanger ben en al bloed als je naar me kijkt is ons libido van beide kanten even extreem laag. :p

Deel Deze Pagina