Wie heeft er meegedaan met moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoul26, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Bedankt voor jullie reacties. Ik denk er hetzelfde over maar ik dacht dat ik het misschien heel positief zou inzien. Ik heb net een verloskundigepraktijk gebeld en zij staan er ook helemaal achter. Ik ga het wel doen!
     
  2. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk anoul ! zal je zeker goed doen.. wees dan maar trots, want ook dankzij jou kunnen er weer mensen zwanger worden.. 8)
     
  3. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Anoul fijn dat je mee gaat doen!

    Ik heb ook de volle 10weken mee gedaan. Af en toe was ik het goed zat maar de positieve insteek er achter motiveerd je om door te gaan. Ik ben tenslotte zwanger en door een plasje in een potje te doen kan ik anderen hierbij helpen! Hoef je toch niet over na te denken?

    Fijne zwangerschap toegewenst.
     
  4. Shalina

    Shalina Lid

    1 sep 2007
    72
    0
    0
    Ik ga er ook aan meedoen, vanavond komt er iemand langs van mvm en dan word het opvangen geblazen. Ben blij dat ik vrouwen ermee kan helpen omzelf zwanger te worden. Bij de eerste heb ik het niet kunnen doen, omdat ik pas laat erachter kwam dat ik zwanger was en nu was ik er vroeg bij, en maar een kleine moeite voor een goed doel.

    Groetjes Bianca
     
  5. Masoled

    Masoled Actief lid

    21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik doe ook mee sinds 2 weken.

    Het is in mijn ogen niet van zelfsprekend dat je net als ik binnen 1 maand al zwanger bent.
    Wij hebben mazzel gehad, maar als ik iemand kan helpen dan doe ik dat graag.

    Wij hebben nog een aantal weken voor de boeg om in een potje te plassen en ik moet zeggen dat ik het ook regelmatig vergeet. :( Zwangerschapsvergeetheid.....

    Ik zou het echt willen promoten onder de zwangere vrouwen. Maar dat is mijn mening.
     
  6. Niet meer actief

    Hoi Anoul,

    ik doe nog steeds mee voor Moeders Voor Moeders, ben er net 2 weken mee bezig, en ik kan doorgaan tot 15 oktober.
    EN je helpt er andere vrouwen mee idd, daar deed ik het ook voor.
    En het is helemaal gratis hoor :)
    En je kan nog kiezen uit leuke dingen die je wil hebben, en op het eind krijg je zelf een soort van cadeautje van ze, omdat je mee hebt gedaan.

    Ik vind het leuk om te doen, en zoals hier al gezegt werd,
    ik gun ook andere meiden/vrouwen een zwangerschap toe :)
     
  7. Niet meer actief

    Ik doe nog 3 weken mee!
    Ik ben zo blij dat ik zwanger ben! En dit is het enige wat ik kan doen voor vrouwen die niet makkelijk kindjes kunnen krijgen....

    Geweldig toch,dat je zo iets makkelijks voor hun kan doen!

    Succes!
    Het is ook nog leuk,om zoveel mogelijk flessen vol te plassen! haha

    Groetjessss
     
  8. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb er ook aan mee gedaan en dankzij alle lieve ''moeders'' ben ik ook zwanger geworden (ik heb pco)
    dus ik zal zeggen...doen!
    je helpt er zoveel meiden mee!
     
  9. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi Klopt helemaal!

    Ze hebben een zwembad vol urine nodig voor een klein potje poeder voor medicatie. :confused: kun je nagaan.....

    En dat van dat afvallen nemen zij afstand van, dat is buiten hen gegaan een arts heeft dat toen zelf gestart ofzo. Is niet van MvM uitgegaan voor zover ik begrepen heb.

    ikzelf doe ook mee, mn eerste kindje, en ik doe mee omdat ik iemand anders ook dat geluk wil geven van een kindje. :p

    plassen moet ik toch dus waarom niet opvangen?

    Enneh je krijgt voor de "moeite" nog geschenken ook! ;)

    Ik zoe zeggen: DOEN!

    Liefs,
    mili
     
  10. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bij mijn eerste hoorde ik er te laat over en heb daar voor als nog veel spijt van gehad dus had altijd gezegd als ik weer zwanger word meld ik me aan en heb dat ook direct gedaan toen ik 5 weken zwanger was had ik de lieve mw al op de koffie gehad en heb meegedaan tot en met week 16
    en het waarom dat ik mee heb gedaan is net als al de andere meiden je wil een ander helpen!
     
  11. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik doe vanaf maandag ook mee! ik vond dat ik dat moest doen van mezelf. je helpt er toch andere mensen mee. en als ik zelf niet zwanger zou kunnen worden zou ik het ook heel fijn vinden!
     
  12. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    ik bij alle 2 mijn zwangerschappen :D
     
  13. nessie79

    nessie79 Lid

    2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Ik doe ook al ruim 1 week mee en vind het een goed initiatief.

    Liefs
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ik heb het ook gedaan vanaf 9 weken, vond het geen probleem.
     
  15. mariska272790

    3 nov 2006
    27
    0
    0
    verpleegkundige
    zoetermeer
    ook ik heb eraan meegedaan, niet erg fris, maar voor een goed doel, je kan er velen mensen mee helpen die graag een kindje willen ;)
     
  16. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    helemaal top! Ik heb ook meegedaan en t is een mooi doel!
     
  17. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb het de 1e keer niet gedaan.. (gelukkig want het werd een mk.. extra pijnlijk) maar heb er nu vertrouwen in en me zojuist aangemeld!
     
  18. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jammer van de miskraam meid...maar wel heel goed dat je nu mee doet en ik duim dat alles goed mag gaan!
     
  19. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ik heb me vanmorgen ook aangemeld :)
     
  20. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij de eerste zwangerschap de volle periode meegedaan, echter heb ik van die zwangerschap nooit kunnen genieten (niet alleen het plassen hoor, er was nog veel meer) en heb ik besloten dat ik deze zwangerschap anders wil beleven. Dus nu bewust niet meegedaan, het is toch dat je constant er aan moet denken dat je in de pot moet plassen, ik vergat het ook erg vaak. Je loopt te sjouwen met de bussen etc etc.

    Maar ik ben wel blij dat ik het de eerste keer wel heb gedaan. Had ik een andere zwangerschap gehad dan had ik het nu vast ook weer gedaan.
     

Deel Deze Pagina