Hai meiden.. Heb net een gigantische bak ben&jerry's ijs zitten eten en huilen aan 1 stuk door. Ben zo verdrietig, angstig.. moet even mijn verhaal kwijt.. Ik ben nu 3 jaar samen met mn gigantische superhubbie en dat gaat helemaal top, mooi koophuis, leuke auto máár.. zo alleen.. Mijn vriend loopt een stage seizoen in Frankrijk (hij is voetballer) en is dus 5 van de 7 dagen niet thuis. We hadden afgesproken om in mei echt te beginnen met zwanger worden (omdat hij dan weer thuis, is en we er alle tijd voor hebben..) maar nu begon het +/- 5 maand geleden te kriebelen en hebben we besloten toch alvast te stoppen met de pil "en het wel te zien".. nouja.. er gebeurt dus niets.. Al snel kwam de angst "Maar wat als ik nou niet zwanger kán raken"? Stel dat er iets 'mis' is met mij? Soms loop ik er de hele dagen aan te denken, terwijl ik jong, kerngezond, een hartstikke mooie cyclus etc heb toch zo onzeker.. Ik probeer mijzelf de hele dag aan te praten: Meid, wat zeur je nou, de káns is al niet 100% iedere maand en als je elkaar dan ook nog zó beperkt ziet is het niet gek dat het niet meteen lukt.. Maar toch ben ik bang.. Boven mijn zus hoeft maar 1 druppel te hangen en pats zwanger (Nu al van de 5e..) En wij zijn 4 maand bezig en niets noppes nada.. Ook kan ik het er met niemand over hebben, hubbie wil ik er niet mee opzadelen, heeft het al zwaar alleen zo ver weg en de tijd die hij thuis is wil ik van hem genieten en hem niet opzadelen met mijn gezeur .. en mn ouders/schoonouders willen we ermee verrassen dus dat wordt het hem ook niet.. Nou, ik snoep even weer verder.. moest het gewoon even kwijt..
gelukkig zijn hier een hoop lieve meiden die wel een luisterend oor kunnen bieden hoor, soms helpt het van je af schrijven al, ik hoop dat jullie snel jullie wondertje mogen maken
Och lieverd, Ik snap je angst, maar je bent 4 maanden bezig! Alles binnen een jaar is gezond. Er is echt niks aan de hand hoor! Mijn zus, moeder en schoonmoeder... allemaal snelle jelle.. ik.. ronde 17 nog niks Ook als hij 5 van de 7 dagen niet thuis is, dikke kans dat je je ei mist. Kop op! je hebt nog even de tijd voor je je echt zorgen moet gaan maken! Dikke kus
Kalm aan, wij zijn nu 8 maanden bezig en ik wordt er steeds relaxter in, bij ons heeft het gewoon tijd nodig maar ik geloof er wel in, het zal lukken, 4 maanden valt nog mee, het duurt gemiddeld een jaar. Een vriendin van mij heeft er 19 maanden over gedaan en ze is nu zwanger van de tweede, niet geheel volgens planning, maar ow zo welkom ! het komt allemaal wel goed !
Bedankt voor de lieve reacties.. Ik ben gewoon een dikke angsthaas.. Komt denk ik ook omdat ik me erg alleen voel, ben vorigjaar voor mijn vriend naar het zuiden gekomen en studeer hier (zit in mijn laatste jaar..) in Tilburg, ik kom zelf uit Haren (Groningen) en heb dus weinig mensen om mij heen. Ik studeer veel en daar richt ik mij ook de hele dag op (wil en zal deze studie dit jaar afronden) denk dat het mede daar door komt.. Ik voel me wel heel zielig als ik zo aan mijzelf toegeef dat ik eigenlijk erg eenzaam ben Maja.. ik duik even lekker in een warm badje met lavendel.. Liefs..
Ik kan het me wel voorstellen hoor, mijn hub is ook 5 van de 7 dagen van huis. ik zie dat je vlak voor je ongi zit(liever niet ) en dan voel je je vaak kloterig over alles, heb ik ook wel....schrijf het lekker van je af !
O, ik snap zo goed wat je bedoelt! Mijn vriend zit in de off-shore en is er ook 20 van de 30 dagen niet. Ben ook steeds bang dat hij er niet is als het juist moet! Deze maand was hij er wel, maar kwam m'n ei veel eerder en hebben we niet op tijd geklust. Ik ben ook zo'n doemdenker, al weet ik dat dat juist niet gezond en goed is. Als je even baalt, omdat hij er niet is, reageer gerust. Ik en zoveel anderen weten hoe het is. Het komt vanzelf! "Wie goed doet, goed ontmoet!", zei mijn oma altijd
Kan me het goed voorstellen hoor. Vanaf het moment dat je er voor gaat zit je er denk ik toch iedere maand op te wachten. Mijn man is beroeps militair en dus ook regelmatig niet thuis. Ook ikzelf reis veel. Dan wordt het echt plannen soms.
wat een lieve reacties! dacht dat ik de enige was waarvan de man altijd weg is! Ik dacht er in het begin vrij makkelijk over maar vind het nu toch erg moeilijk dat hij er niet is.. We hebben dit huis samen gekocht, maar heb het gevoel dat ik er in mijn eentje woon en mn vriend af en toe op bezoek komt. Gelukkig komt hier straks verandering in.. ik kan niet wachten.. Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties, moest het even van mij af schrijven.. Nou, nu mogen die ook wel komen, ik kan ze nu wel hebben :x
mijn schatje is tuinman....tja sorry geen vergelijking...dacht laat ik het ook even melden.... maar effe serieus: lieve schat, het is voor iedereen herkenbaar! goed, mijn lieverd is wel vaak thuis maar dat wil niet zeggen dat het dan snel lukt hoor!... zoek lekker steun hier op het forum, zal je goed doen...
dankjewel hopes en bibu.. Trouwens hopes, was mijn man maar tuinman dan had ons tuintje er een stuk beter bij gelegen nu We hebben beide geen groene vingers hihi.. Het vele weg zijn van mijn vriend is gewoon vervelend, want dan ben ik vruchtbaar en wil ik er tegen aan, is ie er weer niet.. Nouja dan doe je het of net vóór je vruchtbare periode, of nét te laat.. je weet dat de kans ieniemienie is maar toch hoop je stiekem.. xx
Nou, mijn tuintje onderhoudt ie ook niet best... zeker niet echt goed in zijn werk...ooooohhhh, nee hoor grappetje!..hihihihi Joh, aftappen en invriezen zou ik zeggen....
Hopes dat hoor je vaker hihi Mijn Vader is timmerman geweest, maar thuis deed hij of niets afmaken of had er geen zin in haha (of wel bij anderen) jessica
Hoi EsraMaria, ik heb je een pb'tje gestuurd, maar weet niet of het goed is gegaan. In ieder geval veel sterkte en straks weer met frisse moed er tegenaan! Ik leef met je mee hoor! knuffel Hartje1
och meissie hier zit je... ik was je al kwijt op nod december.. niet te veel in de put gaan zitten hoor kop op het komt heus allemaal goed ... wat een lieve reakties heb je toch gekregen allemaal.. ik kan je niet zo goed helpen misschien omdat mijn kerel wel altijd thuis is maar toch wil ik je een oppepper geven... liefs wiesje