Hoi dames, Afgelopen donderdag , 8 dagen na mijn IUI en 5 dagen na mijn extra spuit pregnyl 5000e ter ondersteuning LF heb ik bloed laten prikken. Er zat toen een hcg waarde in mijn bloed van 7,4. Vanmorgen weer getest, deze was positief. Hoelang duurt het voordat deze 7,4 weg is? Duurt dat zolang?
5000 pregnyl duurt ongeveer 11 dgn voordat het uit je lichaam is. Maar het kan per persoon verschillen. Als je voor je iui ook pregnyl gespoten hebt kan de bloedtest daarop reageren. Bij deze poging moest ik voor de punctie ovitrelle spuiten en na de tp 3x 1500 eh pregnyl. Omdat ik 5 dgn na de tp acuut was opgenomen hadden ze ook hcg geprikt. Die was toen 20. Ik had toen 2x pregnyl gespoten. Volgens de arts was dit de Pregnyl. Een week na de laatste dosis mocht ik testen en daar was geen twijfel over.
Duurt een kleine hoeveelheid van 7,4 ook zolang voordat dat weg gaat? Donderdag was de hcg waarde 7,4 Ik zat toen op 8 dpo en 5 dagen na pregnyl. Jij volgt toch ook mijn testen topic momenteel? Of ben ik in de war? Ik plaats daar zo even mijn test van vanochtend. Vandaag zit ik op 11 dpo en 8 dagen na Pregnyl. Test is vrij duidelijk. En dat snap ik niet helemaal gezien hij nu eigenlijk denk ik zo goed als wit had moeten zijn gezien de waarde van donderdag.
Ik weet niet hoeveel hcg waarden 5000 eh pregnyl in het bloed is. Maar misschien maak je nu zelf hcg aan! Heb je foto in het andere topic gezien, ik blijf het lastig vinden dat het nog de pregnyl kan zijn, meer omdat het 11 dgn in je lijf kan blijven. Heb hier vaak genoeg testen gezien die toch nog op de pregnyl reageren, daarom blijf ik voorzichtig. Ik hoop zo dat het bij jouw raak is! Dit waren mijn testen 3&5 dagen na de 3x 1500 pregnyl
Ik zit nu op 11 dpo en op 8 dagen na pregnyl . Heb je mijn testen topic gezien? Ik heb extra pregnyl gezet. Ter ondersteuning van mijn LF.
Maar van jou is wel duidelijk zeg als morgen niet afloopt dan weet je zeker ik wil geen fals hoop geven maar het kan daje kans maakt