even een ingewikkeld vraagje :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Passoatje, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik gebruik al jaren de nuvaring , maar na lang nadenken hebben we besloten er een derde kindje bij te nemen :) nu had ik dus onmiddellijk de nuvaring eruit gehaald ..is niet zo een goed idee midden in een cyclus ;)
    nu is mijn vraagje .. ik was 14 augustus laatst ongesteld, en de 18de heb ik er een nieuwe ring in gedaan en die heb ik er vervolgens de 1ste september erweer uitgehaald :) had mijn MS op de vierde en ze waren geeindigd de 7de..
    wanneer zoude mijn vruchtbare dagen zijn? :) ik weet dat het niet slim was om midden in een cyclus te stoppen , maar vermits is las op de site van nuvaring dat je hem er altijd uit mag halen had ik dat gedaan:) weet iemand een antwoord ? groetjes en bedankt alvast voor de reacties

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je van t gemiddelde uitgaat, dus dag 14 je eisprong zou je dus rond 18 sept in je vruchtbare dagen zitten. Maar uiteindelijk zou je wat cyclussen moeten volgen voordat je weet wanneer je ei van plan is te spingen.:D

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik zou even de menstruatie afwachten en er dan pas voor te gaan.
    Dan heb je meer duidelijkheid.

4. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    dank u voor de reacties maar omdat een folikel of hoe het ook heet nodig heeft om te groeien zeg maar dacht ik dat ik toch een beetje kon achterhalen wanneer ik mss vruchtbaar ben :) maar jullie hebben gelijk , ik zal moeten afwachten :) groetjes

5. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou deze maand even op de gok doen.. Even uitgaan van die doorsnee 28 dagen voor een evt test als er nog geen menstruatie is tegen die tijd. En die 14 dagen voor de vruchtbaarheid, de 18e dus, Maar dat is een gok..

Daarna heb je misschien iets meer zicht op hoe je cyclus loopt.

Deel Deze Pagina