Hallo dames, Het is een tijd geleden dat ik wat gepost heb. Door werk omstandigheden ben ik opnieuw aan de pil gegaan. Dit gaat prima tot ik deze week iets vreemds opmerkte. Ik heb dinsdag wat bruinverlies gehad ( klein beetje) na afvegen daarna niks meer gehad. Wel was ik op die dag heel licht in mijn hoofd. ( gevoel van bijna flauwvallen). Gisteren had ik weer verlies maar dan bloed licht rode kleur. En ook klein beetje en na afvegen niets meer. Wel ben ik vanaf donderdag beetje verkouden. Ik slik mijn pil door op advies van de ha i.v.m migraine. Heb 2 weken geleden seks gehad met mijn man en ook gisterenavond. Mijn man heeft niks van bloed gezien terwijl ik het gisteren avond nadien op de wc zag. Ik heb wel al paar weken af en toe wat steken in baarmoeder en ook soms links onder. Herkent iemand dit? En zou het een eventuele innesteling kunnen zijn? Alvast bedankt.
Wel wat herkenning hier! Ongeveer een jaar geleden had ik plots iedere maand een week na menstruatie wat bloedverlies. De eerste keer dat ik het zag wist ik ook niet wat ik ermee moest. Ik had ook nog andere klachten: erg moe, emotioneel, veel haaruitval, en uit 1 tepel kwam vocht. Ookal was ik aan de pil en wist ik dat de kans klein was, ben toen ook naar de winkel gerend voor een test... deze was negatief. De tweede maand dat het gebeurde ben ik naar de huisarts gegaan. Inwendig onderzoek, bloedonderzoek... ik was in uitstekende gezondheid en ook niet zwanger. De arts gaf aan dat het kwam door hormoonschommelingen, dat gebeurd een enkele keer in het leven van een vrouw, kan ook zonder aanleiding. Ik had op dat moment een heftige periode achter de rug, dus heb het zelf aan stress gewijd. De arts gaf aan dat een andere pil de oplossing zou kunnen zijn. Daar heb ik vanaf gezien, omdat ik al jaren de pil slikte zonder het idee te hebben dat ie niet zou werken. Bovendien wist ik dat ik binnen het jaar zou stoppen met de pil voor een tweede kindje. Nadat ik gestopt ben met de pil, zijn alle klachten verdwenen.
Dankje Mieke voor je reactie. Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Heb zelf nog geen test gedaan. Wacht ik nog even mee het is paar keer gebeurt en vanavond weer beetje wat niet veel was druppel was alleen licht rood/bruinachtig met rekbaar slijm. Misschien gaat het wel vanzelf over. Vind wel erg weinig op internet hierover, dus dacht misschien weten de dames hier meer erover. Want vraag me af hoe een innestelingsbloeding eruit ziet? Omdat ik zoveel verschillende verhalen lees. De een heeft het over roze maar denk niet dat ik aan de baby kleur roze moet denken dan toch? De ander weer helderrood bloed en weer een ander alleen bruin.