Wie weet hoe het werkt bij Zilverekruis om kraamzorg aan te vragen... Kan ik daar gewoon heen bellen en regelen hun het , of werkt het anders ? (ja ik weet et , ben laat )
Hebben ze geen internetsite? anders zou ik gewoon bellen, heb ik destijds ook gedaan bij mijn verzekering (Trias)
Ik weet niet of zilvere kruis een aparte regeling heeft...maar bij mij verliep alles via het kraambureau. Ik kreeg een speciaal formulier wat ik naar (in mijn geval) ohra moest opsturen en dat ging allemaal vrij snel Succes!
bellen of via de website kan ook. Even de zoekterm kraamzorg invoeren en dan kom je vanzelf op de juiste plek.
Ik ben verzekerd bij zileveren kruis, en in principe moet je voor je 16e week aangeven bij welk kraamburo je zou willen. Ben je voorbij die 16 weken, dan kom je in een bestand van zwangeren die nog geen kraamhulp hebben. dan gaan zij onderhandelen over de goedkoopste aanbieder Ik heb gewoon gebeld en kon het telefonisch afhandelen. heb wel eerst zelf een keuze gemaakt uit de door hun gecontracteerde bureau's want dat is ook afhankelijk van je verzekringsmaatschappij