3 dagen overtijd en een heel licht streepje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nieuwtje99, 7 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwtje99

7 jan 2023
    28
    22
    3
    Vrouw
    Hoi Dames!
    Ik ben 3 dagen overtijd, ik had verwacht dat mijn menstruatie gewoon kwam en ik ben nooit overtijd maar , ik dacht kan een keer gebeuren.. ik had al allerlei vroege testen gedaan, die waren echter allemaal negatief. Nu 3 dagen overtijd met ochtendurine een Kruidvat test gedaan waar in echt een heel maar dan ook heel licht tweede streepje zie maar naar mijn idee wel roze en binnen de 5 minuten.. ik krijg hem lastig op de foto.. nu is mijn vraag hebben meer dames dit gehad en waar hebben jullie mee getest..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.957
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je ook wanneer je eisprong was? En probeer je gericht zwanger te worden? Hoe lang gebruik je al geen ac meer?

Als ik je zo hoor dan vermoed ik dat je nog helemaal niet overtijd bent maar dat je eisprong later was (je nod schuift dan ook op). Dat kan een lichte streep op een test verklaren.
    Heb je een foto van de test?

3. Nieuwtje99

7 jan 2023
    28
    22
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Ik houd dat niet bij.. maar dat zou indd kunnen..

mij heb 2 maanden geleden mijn spiraal eruit laten halen, maar met mijn spiraal werd ik iedere maand gewoon ongesteld dus vandaar dat ik mijn cyclus weet.

Ik heb er een foto bijgevoegd alleen is het daar heel lastig op te zien in het echt zie je het wel ietsjes beter..

Bijgevoegde bestanden:

4. Nieuwtje99

7 jan 2023
    28
    22
    3
    Vrouw
    Misschien is het zo ietsjes beter te zien..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.957
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie hier idd niks op helaas.
    Ik zou gewoon over 3 dagen opnieuw testen.
    Als de test nu reageert op hcg, dan gaat hij over 3 dagen al flink duidelijker zijn.

Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina