houd je bekken;)

Discussion in 'Zwanger worden' started by nanette77, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    MEnsen ik moet even klagen..
    VErdorie 5 mk gehad in de afgelopen 2 jaar en nou is door al die hormoonschommelingen mijn bekken ook weer scheef gaan staan
    (erfenisje vanaf de zwangerschap van mijn dochter)
    Ik kan amper staan, zitten en slapen is ook niet meer aan 1 stuk door.
    Word steeds wakker van de pijn.. Tot ik uit pure ellende maar weer een stukje ga lopen in huis (en daar is niks aan om 3 uur 's nachts)
    Allemaal pijn voor niks, want de baby is weer weg en dat maakt het extra zuur.
    Ik durf geen pijnstilling te nemen vanwege de kinderwens (we geven niet op, hoewel je je af kunt vragen of dat wijs is)

Al met al even klagen want ik voel me K*T (met hoofdletters jah!)

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    bah nanette wat een vervelend verhaal! Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Ben je wel al bij de dokter geweest ivm miskramen? Een kennis van ons kreeg vitamine B12 voorgeschreven na 3 miskramen en toen was alles opgelost. Misschien heb je hier iets aan?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja ik loop bij de gyn (al vanaf de 2e mk) maar er is niks bijzonders gevonden. Nu naar een andere gyn en hopelijk meer onderzoeken en antwoorden
    Maar bedankt voor je reactie

4. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou, je mag je zeker klote voelen, hoor!! Het is niet niks wat je heb meegemaakt en nu nog steeds......red je het in psychisch opzicht ook nog???........tjee, ik ben jaloers op mensen die al 1 kind hebben (zoals jij) maar als ik dan lees wat je de afgelopen tijd meegemaakt heb....pffff.......

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja ik trek het psychisch nog wel,,probeer jou onderschrift in praktijk te brengen;)
    En ik heb gelukkig een hezonde dochter, denk wel dat dat het draagbaarder maakt!

maar ik ben soms wel erg verdrietig..
    dan moet ik gewoon even een avondje tegen mijn man of mama aanhuilen

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Nanette. Hou je bekken:D:D:D Hahaha, die is goed gevonden.

Ik hoop dat jou speciaist ook een wondertje gaat verrichten (en dan niet net zoals jij een negatieve test kan omturnen tot een wondertje:p:p:p). Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je ibu wat voor je doet...

XXX

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hé Nanette, je mag je kl*te voelen hoor! Jeetje 5 MK, lijkt me vreselijk...
    Ik herken de hormoonschommeling en bekkengedoe. Na de bevalling van mijn zoontje kon ik niet zo veel. Via de bekkenfysio kwam ik bij een manueel therapeut terecht. Mijn stuitje stond scheef en hierdoor mijn hele bekken. Hij heeft dit rechtgezet en daarna mijn bekken, toen kon ik weer terug naar de bekkenfysio. 3 maanden later (bijna) nergens meer last van.
    Mischien is een manueel therapeut wat voor je! Hoop dat je sneller minder pijn hebt (ook psychisch), zodat je je beter voelt bij een evt volgende zwangerschap (en hormonen).

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    bedankt voor de lieve berichtjes:)
    mijn bekkenfysio mevrouw is ook manueel volgens mij (zal het eens nazoeken)
    Dus ik hoop dat dat snel weer ok is..

Ow en knuf.. zou het resultaat van de test nu ook gelden???:p

9. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    4,585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat zou leuk zijn.... De mij er ook zo een dan;);););)

Share This Page