Ja ja dames barst maar los.... Wie wat en waar, en heb je ze nog weer een keer ontmoet? Ik zelf ging toen ik een jaar of 16 was naar de Moezel met m'n ouders. We logeerden bij een wijnboer met een leuke zoon In de kelder bij de wijnvaten zoenden we... Daarna heb ik nog 2 a 3 brieven geschreven, maar niet meer gezien. 2 jaar geleden ging ik met m'n man op vakantie, en kwamen we langs het plaatsje, we zijn langs de wijnboer geweest om een paar flessen wijn te kopen, de boer zelf vond dit erg leuk, en toen ik zijn zoon zag herkende hij me meteen! De vader zei; ja shone frauwen vergest er nicht. Later in de auto heb ik m'n man verteld dat ik met hem had gezoent 15 jaar geleden.Waarop hij zei; vandaar dat hij je meteen herkende
*zucht*. ... Zo heb ik een vriendje gehad op mijn vakantie op de camping (kuierpad 10)... Was tot over mijn oren verliefd op hem! 2 weken lang zat ik elke avond te staren naar hem in de disco. Het liedje van (toe, hoe heten ze ook al weer...) Killing me softly (!) was toen helemaal een hit! Hij ging voor mij op zijn knieen zitten en zong het liedje mee... Daarna hevig gezoend.... Oi oi oi... wat heb ik gebruld toen we weer naar huis gingen Daarna nog 1 keer elkaar gezien en toen was het over...
Toen ik 16 was ben ik met een vriendin voor het eerst alleen op vakantie gegaan naar Lloret de Mar! Vanaf dag 1 een vakantieliefde gevonden! En al die 7 dagen dat we daar waren elke dag afgesproken in verschillende discotheken en heel veel gezoend! Oh wat vond ik dat erg toen ik naar huis moest! We hadden afgesproken te schrijven naar mekaar, maar na 1 brief schrijven mee gestopt...!
hmmmm *zwijmelt*....ik was 15 toen ik mijn eerste (en laatste) vakantie liefde tegen kwam. Mark Leppink haha Ik was in de zevende hemel. Heb een hele week met hem door gebracht. Op een camping in voorthuizen. (Het Beloofde Land) Na die week (nog voor dat hij weg ging) gaf hij me z'n adres en beloofde me terug te schrijven. Ik weet nog dat er geen telefoonnummer bij stond. Toen ik hem hier naar vroeg zei hij dat hij me z'n tel. wel mee zou sturen in z'n eerste brief. Nou...je kan het natuurlijk al raden....die eerste brief is nooit aangekomen Ik heb hem nog een aantal briefen geschreven maar nooit meer wat gehoord. Heb naar de inlichtingen dienst gebeld voor zijn nummer...maar dat adres wat ik van hem had gehad bleek geen telefoonaansluiting te hebben. Heb daar echt een tijdje verdriet van gehad. Tot een aantal jaren geleden....ik vond hem op internet en heb wat met hem gemsn't. Hem verteld hoe ik me toen voelde....en hij kon zich daar helemaal niets meer van herrinneren. Wel mij....maar het hele voorval met die briefen en telefoonnummer niet haha Hij heeft ook een hyves (voor diegene die willen zien hoe mijn vakantie liefde er uit ziet haha Hij is ondertussen getrouwd en heeft (geloof ik) 2 kinderen. Wij hebben geen contact meer. Is ook niet belangerijk meer haha Maar vergeten doe ik het nooit meer....wat een stuk was dat zeg *zucht diep*
Ik leerde mijn vakantie vriendje 5 jaar geleden kennen in Turkije. Ik hield eerst de boot af omdat ik geen zin had in een Turkse jongen, maar na een aantal dagen toch gevallen voor zijn charmes Na een maand ben ik terug gegaan voor 12 dagen en daarna moest hij helaas het leger in. Tijdens zijn legerperiode ben ik heen en weer gegaan om hem te bezoeken en nu 5 jaar later nog steeds bij elkaar getrouwd en wel en een prachtige dochter! We wonen nu gelukkig saampjes in Belgie
Toen ik 15 was waren we op vakantie in Indonesië. Ik heb heel lang nog geschreven met mijn vakantieliefde daarvandaan. Heel toevallig kreeg ik twee weken geleden ineens weer een mailtje van hem. Ik ben nog steeds in dubio of ik zal antwoorden of niet. Het is toch een beetje zo dat deze mensen een beetje bezitterig zijn omdat het daar zo slecht gaat en hier zo goed. Verder was het wel een schatje hoor... Liefs, Josien
nee heb geen vakantie liefdes.. Heb wel een ex waar ik stapel verliefd op ben geweest! ahum staat ook op mijn hyves.. patrick hij was politieagentje is ermee gestopt toen ik hem leerde kennen was hij dj , en dat doet hij nu niog steeds!. zucht jammer genoeg was ik niks speciaals voor hem... maar hij wel voor mij .. zucht zwijmel
Ah.. 'vroegah' op de camping in Oostenrijk. Mijn grote liefde van de 6 jaar dat we op die camping stonden was wel Daniël, ook nog eens kennissen van mijn oom en tante. Toen we 7 waren, allebei vreselijk verlegen. Elke keer als hij langs onze tent liep met zijn ouders, dook ik de tent in, omdat ik zo verlegen was. Aantal jaar niet gezien, tot we beiden een jaar of 10 waren en we een superleuke vakantie hebben gehad daar! Jaren later op de camping in Luxemburg had ik een vriendje (ik was 15). Ik was tot over mn oren verliefd. Had mijn kettinkje met mijn naam en adres aan hem gegeven toen ik naar huis ging. Ik zou hem toch nog wel een keer zien, omdat hij niet zo heel ver van ons vandaan woonde. Paar maanden later zou hij al langskomen, maar hij blies het af... vond het zo niet leuk meer en vroeg mijn kettinkje terug te sturen, nooit gehad. Jaartje later heeft hij me nog eens gebeld, volgens mijn vader klonk hij dronken, ik wilde niet aan de telefoon komen, zag ik niet zitten... Half jaar later vroeg mijn zus hoe hij ook weer heette en waar hij ook weer vandaan kwam. Zo en zo en komt daar vandaan. "oh, hij staat in de krant" Waar dan? "Bij familieberichten, overleden" Had ik nu maar wel de telefoon aangenomen! Hij was 17 jaar...
Camping de Roompot in 1991. Daar was hij "mijn vakantieliefde" Was 16 jaar en mocht mee op vakantie met mijn beste vriendin en haar ouders. Op het strand tijdens het kampvuur sloegen letterlijk de vonken over. Prachtige dagen hebben we daar gehad. En of ik hem nog ooit gezien heb ? Ben nou 6 jaar met hem getrouwd en trotse mama van onze dochter. Wie had dat toen ooit kunnen denken daar in de duinen in 1991
Mijn eerste vakantieliefde was Ad.. Wie kent hier n Ad? Ik was 12, bijna 13 en werd voor t eerst verliefd, hij was toen 'al' 15. Er is niks gebeurd ofzo, maar sjemig die vlinders.. dat vergeet ik nooit meer hoor.. Wij hebben niks uitgewisseld oid alleen stripboeken hahahaha..
Malgrat de mar was meer een vluchtige vakantie liefde en of ik nou echt verliefd was weet ik niet, dat ben ik eigenlijk nooit gelijk moet altijd groeien bij mij. maar die dagen dat we elkaar zagen was echt super en we hebben nu nog steeds weleens contact hij past wel in het rijtje van mij exen en de vriend die ik nu heb ze lijken ontzettend op elkaar dat is wel grappig. altijd ongeveer 1.85 normaal postuur en donker haar en leuke uitstraling.
18 jaar geleden ben ik op vakantie geweest in Joegoslavië en daar heb ik toen een Italiaan leren kennen. Ik was meteen hoteldebotel van hem. Drie weken hebben we met elkaar opgetrokken. We waren allebei erg verliefd. Na de vakantie hebben we 7 jaar (!) geschreven. Ondertussen had ik wel een nieuw vriendje want de afstand Nederland-Milaan was toch iets te groot. Toendertijd hadden we ook geen computer en mobiele telefoons, dus dat was ook al weer anders. Ik heb hem helaas nooit meer gezien. Twee jaar geleden ben ik hem gaan zoeken op google en ik heb zijn e-mail adres gevonden. Sindsdien mailen we af en toe met elkaar. Hij is ook getrouwd en heeft inmiddels 2 kinderen en ik en mijn man 3 kinderen. Ach, is toch leuk om af en toe aan terug te denken. Gina
In 1999 ben ik met m'n ouders en vrienden van hun met dochter naar Turkije geweest. Ik was toen 17, we gingen een boottour maken, en daar was toen een turkse jongen die foto's maakte.... We zijn inmiddels vijf jaar getrouwd en twee kindjes, dus vakantieliefde werd liefde voor het leven
Mijn vakantieliefde was in augustus 2003, in marmaris in turkije. Hij werkte daar achter de bar, en had gek genoeg ook iets van zijn broertje gelezen op internet. Ik heb net als mila in het begin de boot wat afgehouden. Maar ja vond hem toch wel heel erg leuk. EN ben toen ook helemaal verliefd geworden. We zijn nu alweer 3.5 jaar gelukkig getrouwd en wonen samen in belgie. Zo zie je maar hoe het kan gaan....
Wat leuk allemaal! Ik heb een vakantieliefde gehad in Israel... potverdikkie wat was ik verlieft.. Overal gingen we samen naar toe, hij sprak goed Engels.. 3 weken lang hebben we genoten, en we beloofden elkaar te schrijven. 2 brieven heb ik in totaal gehad, daarna was er een bom ontploft in zijn woonplaats Ramalah. 15 doden. Daarna nooit meer iets van hem gehoord. Weet niet wat er met hem gebeurd is, of hij bij die doden zat.. heb geprobeerd contact te krijgen met het ziekenhuis waar hij werkte.. maar die konden mij niet verder helpen.. Het blijft een raadsel.. (jakkie wat een raar einde..)
Weet je hoeveel stelletjes op die camping ontstaan? Echt heeel veel. Ik ken er zo al vier die op die camping hun vriend(in) hebben ontmoet en er inmiddels mee zijn getrouwd, waarvan twee nichtjes van mij. Eéntje van hen woont op die camping trouwens, wel leuk. Zelf heb ik daar ook een vriendje gekregen toen ik 16 was. Helaas klikte het toch niet zo en zaten we niet op één lijn. We hebben elkaar een aantal keer gezien na de vakantie, maar na twee maanden hebben we 't uitgemaakt.
waha, het beloofde land.... hihi, misschien ken ik jullie wel dan... ik kom er namelijk vanaf mn 3e en nog altijd elk jaar.. nu alleen nog maar een paar daagjes bij mn broer, maar als we later kids hebben ga ik er zeker zelf ook heen Mijn broer heeft er zijn vrouw ook ontmoet trouwens En ik heb er ook een vakantievriendje gehad... hmmmm en een vreselijk zwak gekregen voor een andere jongen, (stiekum nog altijd, foei) Maar bij de 1e: die wou alleen maar een vakantievriendinnetje, en ik (wijs als ik al was, huhu) wou meer Dus tja, en die 2e ach een veel te lang verhaal. Maar nu gelukkig getrouwd hoor. Oh, offtopic: freewilly die nicht van jou, is die met ? (ik dacht dat die man marco heet, maar kan me vergissen) getrouwd en woont die nu in het oude huis van fam kruft?hihi, dan ken ik ze wel... sorry, was offtopic liefss, Taliaa