Nee hoor voor mij absoluut geen vergroting. Nog 15 kg afvallen en dan een verkleining! *Lia Hoe was de operatie? En heb je wel of geen borstvoeding kunnen geven? FF nieuwsgierig
dus jou borsten zijn een cubmaat gegroeid na de zwangerschap? kan dat? ik dacht dat ze alleen maar kleiner werden en gingen hangen
hier puur natuur. maar ben er ook heel eerlijk in: ik zou alleen nepborsten nemen als ze geamputeerd moesten worden, verder zou ik dat risico nooit aangaan. Als een man mij niet mooi vind om mijn borsten, HA ! dan gaat ie maar lekker naar lolo ferrari kijken. Zo een man is mij dan te min.
Volgens mij juist als je GEEN borstvoeding geeft, want dan blijft die melk erin zitten en worden je borsten zwaarder en gaan ze hangen, lijk mij. Of ben ik nou gek? Ik weet wel dat je veel sneller terug op je oude gewicht bent als je borstvoeding geeft en het is heel gezond voor zowel je beebje als voor jouzelf.
heb het al opgezocht ja, hangborsten krijg je als je geen borstvoeding geeft, te snel ermee stopt of direct na de bevalling ermee stopt.. nou ja en dan nog is het pech opf geluk hebben, heb drie keer FV gegeven en geen hangborsten, ga nu de vierde wel BV geven dus ben benieuwd
Ik heb maar een iniminie cupje van mezelf, maar zou nooit een bv willen doen. Ik hoop dat ik er een blijvend cupje (of 2) bij krijg als ik zwanger geweest ben en bv gegeven heb.
Nee, geen nep borsten maar puur natuur hier. Heb altijd C75 gehad en nu tijdens de zwangerschap is het al gegroeid naar D75.. Is dus ook niet nodig. Ik zou het ook niet durven hoor. Ben als de dood voor naalden en spuiten, dus moet er niet aan denken vrijwillig een operatie te ondergaan.
Ik heb juist vollere borsten teruggekregen na de borstvoeding. ik heb 13 maanden borstvoeding gegeven. Ik had eerst een B cup en nu een C of een volle B. Mijn collega heedt juist theezakjes overgehouden aan haar zwangerschap en ook geen borstvoeding gegeven.
ehm.... Vertel je nu dat je nog meer kinderen wilt? (leuk!!!) Nou ik ben van n stevige 75G naar n slappe 75G (soms 75F) gegaan. Best jammer. Maar voor zover ik er niet over uitglijd, ga ik er niet aan laten sleutelen. Ik heb trouwens n jaar bv gegeven en heb dus echt wel slappe borsten en wat kleiner. Maargoed, ze gingen met voeding van een stevige 75G naar n 80H die eigenlijk te klein was, maar ik kon geen grotere bv-bh vinden.
Ik wilde heel graag borstvoeding geven, is helaas niet gelukt, maar idd, ik heb het idee dat mijn borsten nu al wat zijn gaan hangen, snik snik.. Maar ja, dat lijkt misschien ook zo omdat ze het formaat van voor de zwangerschap terug krijgen. Was tijdens de zwangerschap gegroeid naar een grote e cup en zit nu weer op een d. Voor mij dus ook geen borstvergroting. sowieso moet ik er niet aan denken, heb net een keizersnede achter de rug en weet nu zeker dat een operatie geen pretje is, dus dat zou ik zeker niet doen om er mooier uit te zien, alleen als het nodig is voor mijn gezondheid.
Zou ze ook eerder laten verkleinen dan vergroten. Maar goed, dan moet het wel echt noodzakelijk zijn, heb niet zoveel zin in zo'n operatie.
Ik wil heel graag een verkleining... al sinds ik 15 was maar ik doe het nog niet vanwege de bv. Ik vind ze veel te groot (in het begin van de bv periode G, nu F) normaal E maar het idee dat ik misschien geen bv zou geven is voor mij absoluut de reden dat ik het voorlopig laat voor wat het is... Geen bv kunnen geven is het mij echt niet waard als ik over 10 jaar ofzo zeker weet dat ik geen kids meer wil laat ik er zeker wat aan doen. Van bv geven zelf krijg je geen slappe borsten... voor het grootste gedeelte komt het door hormonen tijdens de zwangerschap. Borsten groeien tijdens de zwangerschap zowiezo en bijna iedere vrouw heeft stuwing na de bevalling... Hier zijn ze wel slapper maar zeker geen theezakjes.
Ik heb het ook laten doen , ik was altijd doodongelukkig want ik was zo plat als maar kan , ik ben van dubbel a naar een kleine c cup gegaan en heb er nooit een minuut spijt van gehad , zelfs nu na de zwangerschap zijn ze niet gaan hangen , ze zitten nog precies hoe het hoort ...
@Hanan, nee hoor ik zou nooit een borstvergroting laten doen. Ik heb 75B, en tijdens de zwangerschap had ik een D. Nu zijn ze weer de normale maat, en idd echt wat slapper helaas. Maar die stuwing die ik na de bevalling had, nee het deed mij zo'n pijn, ik dacht toen echt volgens mij doet dat ook zo zeer als ze er wat instoppen om het te laten vergroten.
Bij mij is in de puberteit maar 1 borst gaan groeien. om het verschil kleiner te maken is op mijn 16e in de andere borst een prothese geplaatst, waardoor ik 2x c cup had ipv 1 c en 1x niks. nu moet de prothese vervangen worden, maar minister Hoogervorst heeft een aantal jaren terug bepaald dat niets meer vergoed wordt, tenzij je borstkanker hebt. bij mij komt het door een genetisch foutje en dus moet ik alles zelf betalen. ik ga nu sparen om over enkele jaren alles in 1 x goed te laten maken, maar eerlijk vind ik het niet.
@marieke1983: nee, dat vind ik ook niet eerlijk. Het lijkt me dat in jouw geval het zeker vergoed mag worden! succes met sparen meid.