Wie heeft er nepborsten?

Discussion in 'De lounge' started by toerist18, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    @Natas26:

Bij mij is de operatie in 1992 geweest, dus alweer enige tijd geleden. Men sneed toen de melkleidingen door (omdat de tepels moeten worden verplaatst) en mij is toen ook verteld dat de kans dat ik later zou kunnen borstvoeden nihil was. Ik geloof dat ze tegenwoordig bij borstverkleiningen proberen de melkklieren te sparen.

Ik heb dus geen borstvoeding gegeven, ik heb het wel geprobeerd. Maar na een dag kwam het nog steeds nauwelijks op gang en omdat ik ook een behoorlijk zware bevalling achter de rug hadden, zijn we toen overgegaan op flesvoeding.

Mijn borsten gingen overigens 3 dagen na de bevalling wel lekken, dus bij een tweede zou ik het toch weer gaan proberen, want het was dus niet zo dat er helemaal niets uit kwam.

Ik heb de eerste drie dagen wel veel pijn gehad, het zijn natuurlijk behoorlijke wonden en bij mij zat ook een drain niet helemaal goed. Maar zodra het verband er afging, is het me erg meegevallen. Maar ik mocht daarna zes weken niks tillen of andere belastende dingen doen.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

De melkklieren doorsnijden? Das best heftig toch?

Bij mij hebben ze prothese onder de borstspier geplaatst zodat ik evt wel borstvoeding kan geven (was een voorwaarde van mij) de vraag is alleen of mijn klieren in mijn "neptiet" wel ontwikkeld zijn. ik hoop heel erg van wel!

ik heb trouwens nog nooit last van de prothese gehad, geen pijn, operatie was een eitje, geen kapselvorming, geen verschuiving, helemaal niets.

3. sim

sim Niet meer actief

nou in de zwangerschap had ik een d soms e (voor een voeding), en nu heb ik net een b :( ben van pamela anderson naar pamela andersoM gegaan. tja een lift zou geen overbodige luxe zijn vind ik, maar mijn man is tevree en die is toch de enige die ze ziet. verder ben ik er niet meer onzeker om, en ze hebben tegenwoordig geweldige pushup's en vullingbh's, dan heb ik er geen operatie meer voor over... :D

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Jep al 5 jaar trotse eigenares van een grote C cup, na de bevalling een D cup.

Ik had totaal niks, nog minder dan een AA maar wel brede heupen. Ik voelde me doodongelukkig dat ik geen borsten had, mijn man had nog grotere borsten dan ik als hij op zijn rug lag :( :) .

Ik zou het zo weer doen, geen pijn gehad en nergens last van.

@lentefee: je zegt dat je het niet zou doen omdat je man je moet accepteren zoals je bent maar ik heb het voor mezelf gedaan niet voor iemand anders.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    nee ik ook niet. Maar voor de zwangeschap was meer te vreden met ze dan nu. Ze hangen een beetje en zijn een beetje slap. Voor de zwangerschap zaten ze honger en waren ze stevig. Maar ik heb wel 2 mnd borstvoeding geven.

6. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nou meid ..ik kan je uit die droom halen ;) ..had mooie volle borsten (voor mijn doen dan c-cup voorheen hele kleine b)
    der is niks meer van over ....na bv geven ..baal er wel van ..en heb wel eens een bv overwogen , weet niet wat me tegenhoud :rolleyes:

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Dan hou ik dan dus echt alleen maar 2 uitgeknepen theezakjes over in cup-maatje AA...sexy!

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    misschien hoor jij bij de gelukkigen wup ;)

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik heb zelf geen bv gehad, niet nodig ook ;)
    Maar mijn schoonzusje heeft het wel laten doen en ik geef er groot gelijk ook, ze had nog geen 2 erwten op een plank en voelde zich er altijd onzeker over.
    Liep altijd met opgevulde beha's enzo te klooien.
    Heeft nu een keurige kleine c cup en trekt net zo vlotjes een bikini aan.
    Het resultaat is mooi en ze voelt zich stukken beter, weet zeker dat ze er geen spijt van heeft.

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Als ik het kon betalen zou ik het zeker doen. Moet dan wel zeker weten dat ik dan in de toekomst nog borstvoeding kan geven.

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ja hoor kan Erica, ze snijden normaliter geen melkklieren door.

12. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Laten we het hopen... :D

13. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Het kan ook anders!
    Ik heb er een heel volle c-cup aan over gehouden,iedereen valt het op hahaha :) !
    Zo van:je bent er ook niet slechter op geworden hè!
    Ik koester ze zolang ik ze nog heb,misschien zijn ze morgen weer weg ;)

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb er gewoon 2 in mijn kastje liggen, komen bij Honkemoller vandaan, niets geen operaties maar af en toe een mooi decollete.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Iemand had de opmerking dat je borsten geen cupmaat kunnen groeien met de zwangerschap.

Nou meid helaas kan dit wel ik had voor mijn eerste zwangerschap 75G en na de zwangerschap 75HH :confused:

Nu ben ik weer zwanger en ze beginnen weer opnieuw te groeien ik ben echt bang waar ze nu op uitgaan komen. Ik wil ook als de kids straks wat groter zijn mijn borsten laten verkleinen naar een mooie D/E cup.

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou nee! Puur natuur 75D en heb geen klagen! ;)

Zou het zowieso nooit doen!

Liefs Marjo

17. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Hier 80DD/E of 85D afhankelijk vanwaar ik mijn BH's koop.

Voor mijn zwangerschappen had ik 75C. Was hier heel trots op. Maar ze zijn dus gegroeid hihi en nog steeds heel stevig! En drie keer borstvoeding gegeven.

Zou ook graag weer terug gaan naar 75C ... want ze kijken over het algemeen meer naar mijn boops dan naar mij :(

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb bij het uitgaan weleens de vraag gehad of mijn borsten echt waren, ik had echt zoiets.. hmmm... hoe leg ik dat nou uit :)

19. hahaha en wat heb je toen gezegd..?

20. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind mn puur natuur 90 C genoeg :D
    Maar kan me voorstellen dat je een borstvergroting laat doen als je nix hebt..

Share This Page