Hallo allemaal, Afgelopen weekend heb ik voor het eerst een harde buik gehad. Het is een vreemde gewaarwording vind ik zo'n soort voetbalbuik. Ik zat lekker in de zon. Met mijn rug naar de zon toe, boekje op een krukje voor me. Valt er een druppel op mn buik. Ik was wat verbaasd want zo warm had ik het nou ook weer niet dus zweet vond ik wat raar.. Komt die druppel uit mn tepel! En gelijktijdig had ik een harde buik. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik vond het een bijzondere ervaring Narcissen
Ja hoor maar al veel eerder had ik last van die harde buiken en ja die melkhormonen begonnen bij mij ook al vrij vroeg te produceren, hahaha. Die harde buiken vind ikzelf erg onaangenaam, voor de borsten heb ik maar van die wattenschijven gekocht, je kleren worden er anders zo viezig en plakkerig ervan. hahaha succes met de komende maanden. groetjes
Ik heb ook erg last van vocht uit mijn tepels. Ik heb gewoon zoogcompressen gekocht, die je ook gebruikt als je borstvoeding gaat geven. Zo blijven je kleren droog en schoon. Harde buiken is toch weinig aan te doen. Als je druk bezig bent is het een teken om rustiger aan te gaan doen, maar als jij al rustig zat valt er weinig rustiger aan te doen he, haha.