Ons eigenwijsje wilde niet meewerken hihi. De beeb kwam wel gauw in beeld, maar keek ons recht aan en zwaaide, hihi. Ook hupste hij of zij heel de tijd op en neer en we zagen armpjes en beentjes bewegen. We kregen hem/haar niet in de juiste houding voor een mooie meting en foto, dus ik moest uitplassen en even wachten. Nou, dat wilde ook niet, dus dan maar een inwendige echo. Toen kwam ons beebje mooi in beeld en ik ben precies zover als ik gedacht had. Alles is dus goed. Volgende week krijg ik weer een echo ivm de combinatietest/nekplooimeting. Dus dan mogen we nog een keertje, jippie. Ik ben super blij dat alles er goed uit zag. Had van tevoren gezegd dat ik echt heel erg zou huilen, maar het is bij 1 traan gebleven.
Ahh Daphne, ik ben blij voor je dat het zo leuk was en dat alles goed is! Leuk is dat he, zo klein en al zoveel bewegen
wat leuk zeg daphne, ben blij voor je! ik mag volgende week ook weer voor een echo. spannend allemaal
Goh, wat mooi zeg die echo's. Ik mag de 20e juni voor de 1e echo en vindt het erg spannend. Ik heb ook al zitten denken dat ik vast enorm ga zitten huilen als alles in orde is, maar goed.....we zien het wel op het moment supreme!! Liefs Knorretje
Hahhaaa!!!! Dan kunnen de tranen idd wel komen..hihi. Maar misschien valt het wel mee ( denk van niet...) Liefs Knorretje
Mooi zeg! Ik hoop dat ik over 2 weken ook zon mooie echo krijg. Vorige keer was er niet veel meer te zien dan wat witte puntjes waarvan er eentje knipperde (t hartje) Heb toen ook n traantje weg gepinkt dus zal dan ook wel weer wat laten vallen Gaaf heh dat ze dat allemaal zo kunnen bekijken