hoihoi zijn er al mensen op de 9 maanden beurs geweest? Kan iemand mij vertellen wat er in de dikkie dik tas zit?? alvast bedankt groetjes Suzanne
Luiers (newborn), sokjes (newborn), potje fruithapje, billendoekje en snoetenpoetsers en een heleboel foldertjes... Ik weet niet of ik nog iets vergeten ben.
Oke volgens mij is er dan wat mis gegaan met mijn tas! Ik had alleen een pakje luiers en een fruithapje erin. Voor de rest alleen folders en een sleutelhanger met winkelwagenmuntje. Zal vanavond eens aan mijn zuster vragen wat die er allemaal in had zitten. (edit) zuster al ff gebeld. Die had hetzelfde als mij in de tas alleen wel de billendoekjes maar ook geen sokjes. Ach ja voor 3 euro kun je natuurlijk ook niks zeggen iig heb je een leuke dikkie dik tas
Nou ik had dus alleen maar de foldertjes en een potje fruit, meer niet!! vond het eigenlijk een belachelijk bedrag, 3 euro voor wat ik heb gekregen.
Wat vreemd dat er zo veel verschil in inhoud zit wel iets om op te letten dus als je de tas haalt dat de inhoud klopt.