Wij zijn lid van de wekelijkse krant uit het dorp. Landelijke nieuws lees ik op internet, of zie ik op tv.
Wij hebben een zaterdagabonnement op het Nederlands Dagblad. Vinden het prettig om ook van kerkelijk nieuws op de hoogte te blijven en hebben doordeweeks geen tijd om de krant te lezen. ND is hier nauwelijks los verkrijgbaar, dus daarom een abonnement voor de zaterdag
Lees bij mijn ouders graag de Volkskrant maar thuis hebben we zelden tijd voor een krant, lees het nieuws online..
Wij hebben 6 dagen pw het AD, lezen hem ook dagelijks en mijn zoon en dochter gebruiken hem wekelijks voor school.
Wij hebben internet. Lees elke ochtend een paar kranten online, vind ik veel fijner en het scheelt ook weeral bij de papierstapel.
Ik heb het wel geproobeerd zonder de krant maar ik miste toch veel te veel het dagelijkse lokale nieuws. Ondanks internet en de wekelijkse sufferdje. Zolang we het kunnen betalen blijft de krant er dus.
vroeger in NL het AD. Daarna in Engeland the Mirror en the Guardian. Nu in Frankrijk totaal vrij van alle kranten (maar kijken wel fanatiek het (engelse) nieuws op verschillende zenders...
Wij hebben een online abonnement op de Volkskrant. Wel al het nieuws en de achtergronden maar geen papierberg. Voor ons ideaal.
Nu nog wel, maar zeer binnenkort niet meer... Aangezien ik op zaterdag alle kranten van de hele week uit onze brievenbus haal (de post vissen we er dagelijks tussenuit), zegt dat wel iets over hoe intensief ze gelezen worden... Lees tegenwoordig dagelijks een aantal internetkranten, toch makkelijker, ook al wilde ik er eerst niet aan...
Wij hebben een lokale krant. Ik vind het heerlijk om 's ochtends nog even de krant door te bladeren met een kop koffie voor ik naar het werk ga. En op zaterdag is het zo'n fijn ritueel: warme broodjes, koffie en de krant met zijn allen uitpluizen. En op het laatst 'leest' mijn zoontje van 1 hem nog even en dan kan hij bij het oud papier
Online abonnement op NRC. Telegraaf, AD e.d. troep lees ik wel eens online als vermaak. Verder hier het landelijk dagblad en de Financial Times, meer tijd heb ik niet.
Wij een regionale krant op de zaterdag.. doordeweeks geen tijd. Vind het heerlijk zaterdag beneden komen, krantje lezen met een bakje thee
Geen krant. Vroeger de Volkskrant maar sinds de kinderen er zijn te weinig tijd om te lezen en dan vind ik het echt zonde van het geld.