ik ga na mn verhuizing meteen beginnen en doe zon 3 maanden cursus. zou mooi zijn als ik het haal voor de bevalling
Ik ben ondertussen al 4 keer gezakt Ik zou in september weer gaan afrijden voor het staatsexamen,maar ik mocht niet meer omdat ik dan al 7 maanden zwanger was. Gelukkig had ik dit op tijd nagevraagd bij het cbr.Zodat ik alles nog op tijd kon cancelen zonder dat het mij geld koste. nou ga ik in januari ofzo weer beginnen. groetjes sarita
Hoi hoi, waar ligt die grens dan precies, tot hoe lang mag je nog examen doen? Ik ben in januari uitgerekend en elke week trouw aan het lessen. Ik hoop dat ik voor de bevalling nog een poging mag doen, maar als ik jou zo hoor moet het dan wel snel ! Ik hoop dat iemand het weet hier!
Heb hem gelukkig al 4 jaar! Word wel steeds gekker, zelf je route bepalen met het navigatie systeem! Maarja, ik ben blij dat ik hem al heb en kan ook echt niet meer zonder.
@bolbuikje zelf mag je je route niet plannen hoor met die navigatie ,zou wel mooi zijn de examinator doet dat dan groetjes!
Echt waar? Nou, dan moet ik ff lang de hans anders voor een bril. Ik dacht echt dat dat er stond! Oeps! Sorry!
5 jaar geleden werd mij wel heel erg stevig aanbevolen mijn rijbewijs te halen, ook al wilde ik echt niet.. nu ben ik er wel blij om, maar alleen omdat het praktisch is. ik fiets liever zodat ik zo voldoende beweging krijg.
@ Mounia. Gelukkig ik hoef niet naar hans anders. Heb namelijk nog ff de link gelezen en er staat het volgende : Kandidaten moeten zelf een route bepalen met bijvoorbeeld een navigatiesysteem. Dus ze moeten wel zelf de route kiezen! haha! Of lees ik het gewoon 2 keer verkeerd? Nou ja, het zal wel!
@ mounia, ik lees nu pas je berichtje, en snap waarom jij zegt dat je het niet goed erbij gezet had! haha! ik had het over de link en jij over jou berichtje! Misverstand ofzoiets? haha!
@bolbuikje hahaha ja idd misverstand,en nu weet ik het ook niet meer of de kandidaten nou zelf mogen kiezen, mijn man was laatst nog bij vergadering in het CBR en daar dus te horen gekrege dat de examinator de route moest bepalen,maar ja we merken het vanzelf wel
Lijkt me wel hoor, dat de examinator het bepaalt. Anders kiest natuurlijk iedereen de makkelijkste weg, zonder ineens weggetjes met voorrang enz. en natuurlijk de laagste berg/dijk/heuvel voor de hellingproef haha, zie het al helemaal voor me.
@wup ja idd ,ik kan gratis lessen hij heeft ook de auto van de zaak dus ik kan rijden waneer ik dat wil maar doordat verschuiven we mijn exame zeg maar steeds,omdat het altijd kan snap je groetjes
@bolbuikje ja precies hahha zou wel heel makkelijk zijn,dus het zou wel zo zijn zo als mijn mannetje zegt,het gaat in per 1 jan als het goed is,dus ik wil wel voor 1 jan me rijbewijs halen,ik hoop dat het lukt ik ga binnenkort voor de 2de keer me theorie weer doen,dan pas kan ik praktijk plannen ik hoop dat ik dan snel alleen achter het stuur kan zitten
ik ben aan het lessen. rijden gaat prima alleen die theorie.... hoop wel dat ik m voor die tijd heb hoor. o en ik betaal 30 euro per les, dus dat valt heel erg mee.
mamajanneke ja 30 euro valt best mee de leerlingen van me man betalen 43 euro! echt te veel vind ik dat,maar ja me man werkt voor een rijschool dus heeft geen invloed op dat
en ja ik hoop ook dat je het voor die tijd heb gehaalt en de andere meiden ook die bezig zijn voor hun rijbewijs! succes allemaal
Het mannetje van het cbr van bussum vertelde dat je na 30 weken zwangerschap niet meer mocht afrijden. ik hoop dat je hier wat aan hebt.Anders bel je voor de zekerheid het cbr waar jij af moet rijden. groetjes sarita