Mijn neefje is gek van Little Einsteins. Dit wordt momenteel alleen op Ketnet uitgezonden. Nou is mijn zus op zoek naar wat speelgoed van deze figuren. In Nederland kunnen we alleen dvd's krijgen. Via ebay kunnen we wel uit verre landen dingen krijgen maar die verzendkosten zijn erg hoog. Mijn vraag: Wordt er in Belgie speelgoed verkocht van Little einsteins?
hoi natasja .. ik ben een mama uit belgie maar eerlijk gezegd heb ik er nog totaal geen poppetjes ofzo van gezien mss komt dat nog , ze zijn niet altijd even snel .. m'n dochter is al jaren fan van winxclub en heeft toch een dik jaar moeten wachten op de eerste pop nu zie je ze overal in alle maten en vormen, zo ging het het ook met dora hier hoop dat ze snel op de markt zijn en mocht ik ze tegenkomen laat ik iets weten
sorry ben na een paar jaar soms de nederlandse woorden kwijt Hier hebben ze een baby swing van baby einsten en een ding voor in bad enz. liefs Es
nou dan zou ik eens er voor moeten gaan kijken, maar laatst zag ik in iedergeval dit er van staat. Nogmaals sorry hoor dat mijn nederlandse woorden af en toe niet helemaal goed zijn! liefs
thanx!als je wilt dat ik even kijk moet je even wachten, we gaan morgen naar spanje en komen 10 oktober terug! daarna kan ik voor je kijken. liefs Es