Hoi Enise, Ik heb vanmiddag ook een afspraak bij de huisarts. Ik vind het wel weer spannend Succes meid
Ik heb een goed gesprek met mijn ha gehad. Mijn onzekerheden uit kunnen spreken. Ik moet nog 1 week wachten en dan volgende week bij hem testen. Is deze dan weer negatief, dan gaan we verder praten over wat dan te doen. Hij had het erover om dan misschien toch maar een echo te doen. Hij nam me in ieder geval serieus..... Stelt me wel weer gerust. Dus nu maar afwachten of ik misschien toch nog ongi wordt en anders wachten we het volgende week weer af. Ik ga dus een beetje afstand nemen , deze week en proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Enise, hoe is jou afspraak gegaan? liefs aline
@aaltjuh wat fijn voor je dat je een goed gesprek heb gehad,en nu maar hopen dat je niet terug hoeft naar de huisarts,teminste alleen met goed nieuws succes! @enise,hoe was je afspraak?
Heeyyy dames, Nou gesprek was super. Ik wist ook dat het zo zou gaan, want ik heb echt een super aardige vrouw als huisarts.. We hebben kort uitlgelegd dat het nog steeds niet gelukt is, ze wist eerder dat we al bezig waren. Ze heeft gelijk een doorverwijzing gegeven naar de gyn. En mijn man moet een sperma onderzoek laten doen. Binnen 10 min. stonden we weer buiten Gelijk thuis gekomen heb ik een afspraak gemaakt met gyn. 9 januari moet ik er heen. Kijk er wel tegenop, hoop dat ik alsnog deze maand zwanger ben en hoef ik niet te gaan..
Enise... ik kan me heeeel goed voorstellen dat je er tegenop ziet.. Maar de meeste gynaecologen zijn tegenwoordig echt heel vriendelijk en valt het allemaal heel goed mee.. Probeer niet overal teveel druk achter te zetten... maar probeer het over je heen te laten komen... Ik weet het... dat is niet eenvoudig... maar alles wat je kan overwinnen... al zijn het maar de kleinste dingen...zijn meegenomen... Heel veel succes!
Je hebt gelijkt Wishgirl! Ik laat alles gewoon over me heen komen. We zien wel waar het schip strand Tnx voor je lieve bericht.
enise wat goed dat je zo'n fijne huisarts hebt,veel succes alvast 9 januarie!alleen hoop ik dat je natuurlijk dan al zwanger mag wezen inshallah. succes! groetjes mounia
Toen ik een afspraak had met de gyn was ik heel erg zenuwachtig, was bang dat ik weg gestuurd zou worden met probeer het nog maar even. Maar het ging heel anders, hij was heel begripvol en luisterde echt naar me, hij zei gelijk we gaan je helpen en alles in werking zetten. Toen ik klaar was en naar de deur liep zei hij nog tegen me, meid maak je niet druk we gaan je nu helpen, alles komt goed. Sinds dien ben ik een stuk rustiger omdat ik weet dat we geholpen worden. Meid ik wil je heel veel succes wensen 9 januari en hoop dat je snel zwanger mag raken. knuffel conny
@mounia, bedankt meid! InsaAllah mag jij ook snel zwanger worden.. Ik zei gisteren tegen mijn man, blijkbaar moeten wij dit meemaken. We hebben tot nu toe altijd alles gekregen en hiervoor moeten we blijkbaar vechten.. Wat het ook gebeurd, we blijven vertrouwen hebben in Allah, want dat is het aller aller belangrijkste! @conny75, super meid! Ben blij dat het bij jou goed is gegaan.. Die van mij is een vrouw, vandaar dat ik pas 9 jan. terecht kan. Anders kon ik al over 2 weken naar de gyn, maar dat was helaas een man.. Heb ik liever niet
enise dank je wel!het is mektoub(t lot),dus ik heb ook geduld,ik ben nu in ronde 14 en ook in het begin van de medische onderzoeken,dus allemaal erg spannend,dus ik snap wel wat je voelt. inshallah zullen we straksjes met een dikke buik rondlopen