Ik ben ook echt heel benieuwd hoe ze eruit gaat zien met veel haar, ik kan me er echt geen voorstelling van maken
Het is gewoon een stoere stevige meid zo op de foto te zien. Laat de mensen maar l*llen ook al begrijp ik wel dat het niet altijd leuk is om te horen. Hoeveelheid haar zal ook grootendeels genetisch bepaald zijn...als jij en haar papa een dikke bos haar hebben komt dat bij jullie meisje ook vast wel goed hoor!
Dat het nu dikker is komt omdat ik het steeds liet knippen was erg dun en piekerig. gisteren is ze weer naar de kapper gegaan. weer een boblijn laten knipprn. ik liet de foto's zien als tip dat als het haar van jullie dochters dun en sprieterig is je het het best naar de kapper kan gaan en steeds stuk er af kan laten knippen. Ook al zijn het punten daardoor groeit het echt goed aan. dit is ze een half jaar terug. echt verschil met nu.
Hier heeft het ook heel lang geduurd. Tot 2,5 jaar heel kort en krul waardoor het nog korter leek. Maar vooral WEL iedere 2 maanden laten bijknippen ookal is er niet veel te knippen
ook hier een 2jarige witkopje met veel te weinig haar. zó niet leuk, helemaal niet als mama kapster is gelukkig si ze gek op petjes, hoedjes, alles wat maar op je hoofd kan
Ja je ziet echt zoveel verschil na elke kappersbezoek. het haar is veel voller, meer volume, en het is niet sprieterig meer en het glanst mooi En groeit veel sneller.
O hier ook, hij was echt nog kaal zowat met 2 jaar: hier een voor en na foto. Twee jaar en nu (3.11 jaar):
Hier ook kindjes met weinig haar. Tweeling van 26mnd heeft nog geen kappersbezoek gehad en zou ook nog niet weten wanneer het nodig zal zijn. Het eerste haar wat er zit krult helemaal op. Superschattig. Mijn oudste heeft inmiddels wel meer haar vlak over schouder geen krullen meer maar wel nog flinke slag. En met de laatste knipbeurt merk ik pas dat het wat dikker wordt. Volgens mij moet ik nog flink geduld hebben voor ik bij de jongste staartjes en vlechtjes kan maken
Hier ook weinig haar. Kan net een paardestaartje maken van een cm of 2. ze heeft heel dun wit haar met babykrul ofzo. Is ook pluizig en een dood hoopje ellende vind ik. Hoop dat het gauw groeit!
Hier bijna drie en het begint eindelijk een beetje te groeien (sinds dat ze 2,5 is). Hier werd T. zelfs met een roze rokje en een roze jas aangezien voor een jongen
ja ook hier hoor ik al 2jaar dat ik een zoontje heb... zelfs met jurkjes en roze. ja mensen, ik doe mijn zoon idd in een knalroze jurk.... zucht! zelfs CB blijft maar zeggen 'hij'. om knetter van te worden. maybe ligt dat ook wel beetje aan haar naam die komt niet heel vaak voor bij meisjes