Help ik ben verslaafd aan

Discussie in 'De lounge' gestart door littleladybug, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Het leek me wel leuk om een topic te hebben waar iedereen neer kan zetten waar hij of zij verslaafd aan is. En dan bedoel ik niet aan ZP roken en chocola, maar aan iets minder gebruikelijke dingen.

Ik zal beginnen!
    Help ik ben verslaafd aan:
    Lingerie. Kan geen lingeriezaak voorbijlopen zonder een smachtelijke blik naar binnen te werpen en het liefst alle setjes te kopen.

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Kleding en dan met name jasjes, schoenen, riemen... arghhh, ik blijf het maar kopen, de hele kast hangt vol met dit soort onzindingen maar ik kan het niet helpen. Mijn man wordt er ook knettergek van. Het gaat nog niet zo ver dat ik dingen verberg als ik weer met iets thuiskom want ik moet het natuurlijk vol trots laten zien waarna ik geheid de opmerking krijg; 'Maar zoiets heb je toch al?', maarjaaaaaaa, die nieuwe laarzen zijn zwarte SUEDE en die had ik nog niet en dat korte leren jasje is in een kleur die ik nog niet had etc etc etc :D.

Maar ach, er zijn ergere dingen ;).

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben eigenlijk meer van de tijdelijke verslavingen. Gelukkig maar... hoewel m'n man zo'n lingerieverslaving ook vast niet erg zou vinden :D

Vroeger had ik het met tassen en schoenen, ik denk dat ik per maand zeker 3 á 4 paar nieuwe tassen en/of schoenen kocht.

Momenteel heb ik een Mc Flurry M&M's verslaving. Ik overweeg zelfs om te vragen of ze niet een keer een extra dosis M&M's er in kunnen doen ;)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Schoenen ;)
    En iets minder gebruikelijk, aan Olvarit bloemkool met ham :) :) :)

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ben verslaafd aan internet shoppen, vooral in kinderkleding.
    Ik blijft maar kopen :D

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassen.

Ben verder niet echt een meisje-meisje en ben dan ook meer verslaafd aan de wat stoerdere tassen zonder glitters of strikjes ofzo.

Kijk er altijd naar in winkels, op straat, bij medepassagiers in de bus of trein bijvoorbeeld, maar kan mezelf eigenlijk (bijna) altijd beheersen om ze te kopen.

Zag gisteren nog echt een mooie tas in de trein. Heb de eigenaresse zelfs nog een compliment gemaakt :)

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik beken:
    Ik ben verslaafd aan paprika chips :)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ben verslaafd aan jurken. Heb net het nieuwe foldertje van Steps binnen gehad met de special dresses folder. *zucht* ik kan niet kiezen...

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

op dit moment aan warme choco met slagroom en een scheut amaretto en celebrations!! ben een chocoholic!!!

10. Skye

Skye Niet meer actief

Ik ben verslaafd aan...........kleding kopen voor mijn meisje!!

Het liefst koop ik alles wat ik zie, maar ik heb gelukkig ook wel weer een redelijke zelfbeheersing. Maar ik kom wel heel vaak met wel iets thuis. Dan kijkt mijn man me alweer vragend aan........tje, dan zeg ik altijd maar dat ze het echt nodig heeft hihihihi. Ik ben trouwens niet iemand die voor honderden euro's kleding koopt! Het moet wel leuk blijven!!

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Internet!!!!!

Als ik dat een dag niet doe heb ik het gevoel enorm veel gemist te hebben en dat moet ik natuurlijk inhalen door er de volgende keer extra lang aan te zitten!!! :D:D:D

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben verslaafd aan cekirdek; van die turkse zonnebloempitjes. Ze moeten goed zout zijn en iedere avond moet ik er echt een bakje van naar binnen werken, anders word ik gek :D

13. Only me

Only me Niet meer actief

Olvarit bloemkool/ham? Gatver, die stinkt zo erg hahaha!!!

Ik ben verslaafd een haarspullen en oorbellen! Ik koop soms 2x per week nieuwe knipjes, stiekjes, oorbellen etc etc...
    Echt vreselijk, ik heb letterlijk 3 kisten vol met sieraden :S

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Disney, zowel de spulletjes als de parken (en dan voornamelijk die in Florida)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben verslaafd aan smsen!

16. Only me

Only me Niet meer actief

O ja, en ik ben verslaafd aan geur-olie vanille/yasmin.
    Kan niet zonder! Eerste wat ik doe als ik thuis kom is dat dingetje aansteken en nieuwe olie erin :D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kleding/ spulletjes kopen voor mn dochter! Kom bijna iedere dag met iets thuis :)..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    INTERNET!!.. pfff.. als t er uit ligt voel ik me echt verloren.. wat moet ik dan toch doen!!.. natuurlijk kan ik genoeg doen met kinderen en zit ik niet eens de hele dag achter de pc, maar als t er niet is.. sjonge.. op vkanatie heb ik er geen last van.. maar de laptop gaat smorgens aan en savonds weer uit.. zo spiek ik regelmatig ff op zp/hyves/winkels/hotmail.. dat MOET gewoon ff...tussendoor doe ik netjes mijn huishouden en werk ik normaal, maar die momentjes dat ik even met een kop koffie inmijn handen zit zit ik ook achter mijn laptop!!!;)

Verder geen bijzondere verslaving...

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ZP en Hyves. Kan hier de hele dag wel rondsurfen om te kijken of er nog iets boeiends is hihi!

20. Chilli Cheese Nuggets.. Ik zou kunnen léven op die dingen..

Deel Deze Pagina