o ja wasverzachters hihi ik heb altijd wel van robijn of lenor die probeer ik altijd anders geur ben er gek op hihi heb nu eh 7 flessen staan verschillende geuren whaha
Wij zijn dol op de Robijn Sensations wasverzachters en dan met name de roze.....die is zooooo lekker en ruikt ook erg lang.
I love robijn Heb dan ook ruime keus bij mijn wasmachine sttan en combineer echt alles met elkaar. Favoriet zijn toch wel de roze en blauwe fles, die roze ruikt echt bijna naar bubblegum
heerlijk. Nu ik zwanger ben vind ik alleen vernel (duitsland) amandel&aloe vera en silan cacaobloesem&patchouilli echt lekker. Normaal hoeft er maar een nieuw geurtje te zijn of dan staat ie hier ook...
Hier ook een wasverzachterverslaafde, loop in de winkel al te snuiven Robijn ruikt idd erg lekker, heb ik gehad maar kreeg er vreselijk uitslag van. Dus voor mij deze niet meer. Wissel zelf af met Lenor en Silan
Klopt je kunt het soms bij de action kopen. Helaas hebben ze het bijna nooit in het assortiment. Het is niet gelijk aan robijn....denk eerder aan Silan ofzo.
Ik kijk net even op de site van Vernel, en ik weet nu wel bijna zeker dat het hetzelfde is als Silan. De verpakking lijkt op elkaar en ze hebben ook crystals. Dus nu ga ik eens die blauwe silan proberen in de winkel, hopelijk is die hetzelfde qua geur als de blauwe vernel.
haha wij hebben nu van die korrels (is ook wasverzachter van silan) die stofzuig ik ook op, ruikt erg lekker! is trouwens ook een goeie tip van die korrels van Silan de roze! die gooi je bij de was zelf en die ruikt lekker, ja ik vind het ook niet erg om de was op te hangen (lekker sniffen ). bij lenor blijft de rode favoriet maar nu even niet (te vaak gehad haha).
Hier ook een paar flessen met verschillende geuren. Van Lenor. Ik was overgestapt naar Lidl wasverzachter, want die is goedkoper, maar die ruik je nauwelijks (en die ruikt ook nog eens niet lekker vind ik). Dus nu weer Lenor. Als Robijn in de aanbieding is, wil ik die ook nog wel proberen. Maar ik ben dus ook gek op lekker ruikende wasverzachter. Heb momenteel de was op zolder te drogen hangen en het hele huis ruikt nu lekker naar wasverzachter!
Ik gebruik het nooit. waarom weet ik niet eigenlijk. maar als ik dit lees wil ik het heel graag gaan proberen. Ik ben gek op lekker ruikende net gewassen kleding. Helemaal als het buiten heeft gehangen in de zon. Ik ga morgen halen.
nee kan geen was verachter gebruiken ja dat stink spul van neutral ik krijg van geparfumeerd spul eczeem
haha ik had een paar maandenterug met hamsterweken een voorraad lenor gekocht ik heb ze in allerei geuren , heerlijk vnd ik die!!!!!!!
nee hoor, ik vind het het allerlekkerste als mijn gordijnen zijn gewassen en mn hele kamer ernaar ruikt.... meestal doe ik ook beeeeetje extra ik ben trouwens alleen gek op de lenor
Ik houd zo van wasverzachter. Vooral van Robijn, de gele en de paarse sensation variant. Hier ook meerdere kleuren in huis. Heerlijk om af te wisselen!