Ik kan ook nooit lang wachten... Heb in sept op 8 dpo positief getest en 9dpo met de digitale 1-2 weken... Bij mijn andere kids op 10 en 11 dpo positief, maar had dan eerder nog niet getest... Hopelijk ben je toch zwanger!
Hoi meiden, Ben even een paar dagen weggeweest vandaar geen reactie. Maar vanmorgen 1 dag voor nod toch nog een test gedaan en zie hier het resultaat: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina denk dat ik toch mag zeggen dat ik zwanger ben!!!
Ik testte erop los.. stom, want als je gewoon even wacht dan heb je meteen zekerhrid natuurlijk. Toen ik daadwerkelijk zwanger was hoefde ik niet eens te testen, voelde het direct. Maar toch even gedaan paar dagen na de NOD. Even geduld, anders krijg ie van die twijfeltesten.
Heb er nog een test gewaagt en dit is de uitkomst: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina ik ben zo blij!!!
Wauw wat een heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd ...Geniet van je zwangerschap, het is zo bijzonder!