Wie herkent dit? Op de dag van NOD toch vloeien en alleen donkerbruin, na twee dagen gestopt, ik begrijp dat er veel meer zwangeren dit hebben gehad, Ik vraag het me af of dit echt kan namelijk, en ook of er bij zijn die ook pas later positief hebben getest! Mijn moeder heeft dit gehad en mijn zus, zelfs enkele maanden, nu begin ik me toch af te vragen of dit bij mij het geval is omdat ik er deze maand echt van overtuigd was dat het raak was! En was totaal anders al anders, we zijn al 6 jaar bezig dus dan weet je het verschil wel alvast bedankt!
Hey Main, ik heb wel bij 2 van de 3 zwangerschappen gevloeid. Dit kwam volgens de vk en ha doordat ik door de pil heen zwanger ben geraakt. Echter, ik testte wel steeds positief na NOD. Liefs
nou ik heb niet meer getest sinds zaterdag want ik weet het even niet meer! Ik denk toch maar even wachten tot over een paar dagen, en dan test ik gewoon nog een keer, ik vroeg me gewoon af of er nog meer zijn die gevloeid hebben en ja zo zie je maar, bedankt voor je reactie!
Heb dat ook gehad. Vloeide op NOD. Dit duurde 1 dag en teste 4 dgn later positief. Nu moet ik wel zeggen dat ik van te voren niet getest had dus weet niet of ik pas later positief teste. Al denk ik van wel want de eerste positieve test was heel erg vaag. Spannend! Hoop voor je dat je straks positief test!
Ik heb dit ook gehad.. Ik was eerst 2 dagen overtijd, moest het op maandag worden, maar werd het dus op woensdag.. Ook dit was heeel licht.. en de volgende dag in de avond alweer over.. Vertrouwde het niet en tot na het weekend gew8 maar het bleef uit.. Test gekocht en ik was indd zwanger.. Bleek 4 á 5 weekjes te zijn.. Een maand later, rond de 9e week, heb ik om de 2 dagen in de avond super lichte bloedingen gehad, bruinige afscheiding was het.. dit begon al vanaf de 8ste week. Was super bang voor een miskraam en heb mijn eerste echo afspraak van de 12de week naar de 9de week verplaatst.. Bij de 9 weken echo was een klein bewegend beebje te zien met een kloppend hartje! Nu al 26 weken zwanger van een (tot nu toe) gezonde beeb!
ikke ik dacht te vroeg ongi te worden en aangezien dit na 1 dag bruine zooi alweer over was, was ik boos dat het niet doorzette! een dag of 4 later teste ik positief
ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad ik heb toen 1 dag helder rood bloed gehad en de volgende dag was het over en 2 dagen erna heb ik een test gedaan en bleek al 8 weken zwanger te zijn toen
Hallo, Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap wat bloedverlies, dus inmiddels al ruim 7 weken. De ene dag niets en de volgende dag een paar duppels rood of bruin bloed. Ik heb morgen een inwendige echo om te kijken of alles goed is. Ik heb verder geen krampen in mijn buik of hele heftige bloedingen. Wel misselijk, vet haar, honger en een beetje zeurderig gevoel bij de liezen en bovenbenen. Dit zullen wel typisch zwangerschapsverschijnselen zijn! Iemand ervaring met bloedverlies tijdens de eerste weken? Ik hoor graag reacties.. Groetjes......