Hallo allemaal, Ik ben trotse mama van een dochtertje van 20 maanden!Mijn man en ik hebben besloten om voor een 2e te gaan!! Ik heb eind december 2011 mijn laatste pil gehad, 1 keer ongesteld geweest daarna!En 1e ronde niet zwanger maar 1 dag voor NOD ongesteld geworden!Mijn nieuwe NOD is 22 Februari! Nog meer meiden die bezig zijn, en ongeveer word dezelfde datum NOD hebben?? Liefs!!!
JA wij ook!! Onze zoon is nu 6jaar. Zit nu ook in de 2de ronde en mijn NOD is 17febr. Maar dat weet ik niet zeker omdat ik ook nog aan't ontpillen ben. Spannend hè!!
Heey bedankt voor je snelle reactie! Ja het is echt spannend!De spanning van de vorige keer was er niet echt, ik moest afgelopen donderdag testen en werd woensdagmiddag al ongesteld...jammer!!Maar we gaan gewoon vrolijk door!!Jullie veel succes!!! Xxxx
Hoi, Wij gaan ook voor een 2e. Onze zoon wordt over 3 weken 2 jaar. Vorige maand heb ik een miskraam gehad, deze maand gelukkig menstruatie gewoon op gang gekomen. Dit wordt ronde 2 na miskraam. Mijn NOD ligt rond 22 feb, maar de ene maand ben ik 4 dagen later ongesteld en de andere maand presies na 28 dagen, dus is even afwachten. Suc6 ladies, ik ga duimen voor een "vruchtbare" maand. Groetjes Marleen
Hoi hoi Ja wij gaan ook voor een tweede! Heb een kleine meid van 5! 20 feb is mijn nod! Ben in nov gestopt met de pil. Inclusief de ontrekkingsbloeding is dit nu ronde 4. Raak eigenlijk een beetje in de war. Hoe moet je dat nou tellen? Ik had een ontrekkingsbloeding en ben daarna inmiddels 3 keer weer " gewoon" aan t menstrueren. Klopt t dan dat ik zeg dat ik in ronde 4 zit...?
Heey Marleen, wat vervelend van je miskraam!!Hoever was je?Succes deze ronde en laten we inderdaad duimen voor een vruchtbare maand!!Liefs!
Ja ronde 4 denk ik dan, want bij mijn dochtertje was ik direct na het stoppen met de pil zwanger. Dit werd na 10 weken een miskraam....maar gecureteerd en direct daarna weer zwanger... Succes deze ronde!!
Vervelend om te horen van jullie miskramen, wens jullie veel suc6 voor de komende periode. Okee, dat is dan duidelijk! Ronde 4 alweer. Weer een maand vol ongeduld.. Wat verschrikkelijk vind ik dat wachten elke maand zeg! Maar goed, mag niet klagen. Heb al een prachtige meid. En als ik Lees hoelang anderen moeten wachten, ben ik maar een zeurkous! Let's wish for the best! Groetjes...
Ik snap het wel hoor!!Als ik die datum dan zie van mijn NOD denk ik..pfff duurt nog een hele maand hihi!!!En we mogen misschien niet klagen omdat we al een dochtertje hebben, maar we willen toch net zo graag een 2e kindje, tenminste ik wel!Ik was niet heel erg teleurgesteld toen ik ongesteld werd van de week, dat komt denk ik wel door mijn dochtertje, die gunt me niet eens tijd om teleurgesteld te zijn haha!!Als ik haar mooie koppie zie, vergeet ik het snel en ach als je druk bent vliegt de tijd dus is het zo onze NOD!!
Jaaa wil super graag een 2de hoor! Die nod lijkt niet voor niets super ver weg!!! Haha. Maar uiteindelijk vliegt de tijd wel hoor. Ja, die prachtige moppies maken het bijna onmogelijk om teleurgesteld te zijn! Heerlijk toch! Ik vond t wel ff jammer hoor. Mijn meisje is al 5 en tegen de tijd dat ze grote zus wordt, is ze al 6! Dus het wordt wel tijd!!! Maar goed geduld...
Hier gaan we ook voor een 2e! Niet extreem actief, maar 31 december 2011 was de laatste pil (heel toevallig!) Vorige keer duurde het 6 weken voordat ik ongesteld werd nadat ik met de pil stopte. Dus ga nu ook weer van 6 weken uit, dus dan wordt de nod ongeveer 11 februari. Ben wel benieuwd, want dit keer heb ik de pil veel korter geslikt dan de vorige keer. Nu een jaartje en vorige keer 10 jaar. Weet iemand of je cyclus dan ook sneller weer op gang is als je korter aan de pil bent geweest? Want anders zou ik nu al kunnen testen hihi
wij gaan ook voor een 2e! Ik maak mijn strip af (en ga ondertussen hard foliumzuur slikken!) en dan zien we wel wanneer het raak is!
Hoi allemaal, Succes allemaal!Leuk om alle verschillende verhalen te lezen! Blijf reageren, en hopelijk kunnen we allemaal wat leuks vertellen rond ons NOD!! Liefs!!
hee meiden, hier ook de eerste ronde voor een 2e kindje!! Hebben een zoontje die in september 2009 is geboren dus nu bijna 2.5 jaar oud. Verder heb ik mijn nod op 12 februari! Vind het allemaal weer net zo spannend als bij de eerste x dat ik zwanger werd. Ik hoop ook dat we snel zwanger mogen worden. Maar ga er niet van uit dat het bij ons gebeurt. Gaan gewoon lekker 2012 klussen en komt het dan komt het!!!
ik ben trouwens al een tijdje niet meer aan de pil. dus hoef niet te ontpillen. Als ik het goed heb heb ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad... want heb ontzettende buikpijn gehad.
Hoi, Wij gaan ook voor de 2e. Moet een deze dagen ongesteld worden. En weet zeker dat ik niet zwanger ben...lang leve de testen. Ons meisje is 1 jaar, misschien wel snel, maar wie weet hoelang het duurt.
Succes Rensje!!! Ik ga nu lekker slapen!!Is ook goed he als je zwanger wilt worden, voldoende rust,haha!!! Succes meiden, liefs!
Ook ik sluit mij aan bij dit onderwerp.......leuk om te lezen hoe iedereen er mee omgaat en om het samen er over te hebben. Onze hummel is al weer dit twee jaar en we gaan nu voor nummer twee. Zit nu rond mijn NOD en vindt het ook superspannend......net zoals bij nummer 1. Wel de hele tijd ongi krampen, dus ga er vanuit gewoon ongesteld te worden......toch hoop ik stiekum iets anders. Heb ook gewoon te weinig geduld, terwijl jullie allemaal gelijk hebben. Zo'n kleine in huis is een heerlijke afleiding en we mogen heel erg blij zijn dat er hier al eentje rond loopt. Succes meiden en geniet van alles!!
ohh janneke wat spannend hou ons op de hoogte. Wat voor symptonen had je bij de eerste dan?? ik had echt totaal niets... terwijl ik normaal als ik ongi werd heel veel symptonen had. Toen ik zwanger was dus helemaal niets.... voelde me toen echt heel goed!!!!` @pinkiepink, you're never now meid hihi... ik zie dat je overtijd bent dus hoop het voor je!! normaal wel regelmatige cyclus..??? @laura haha goed geslapen, ik moet zeggen dat ik de laatste dagen echt als een blok in slaap val.
Hoi hoi, Ook wij zijn bezig voor een 2e onze dochter word volgende week woensdag 1 jaar. Wij zijn sinds vorig jaar augustus bezig voor een 2e dus hoop dat we dit jaar zwanger mogen worden. Ik heb rond 14 feb mijn nod. Succes allemaal en hopen op veel mooie positieve testen.