kruitvat plus, en cb plus indroogstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door michele25, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja daar komt dr weer een nieuw topic bij, om niks misschien.
    ik heb maandag (veels te vroeg) want vrijdag is pas mn nod. maar d8 ok als andere miss testen zover voor nod miss ik ook wel maar goed. heb ik een cb plus gedaan. die gaf meteen een lijntje, en was ook meteen weer weg. nadien kwam dr een soort heeeeeeeeeel erg licht schaduw streepje te zien, haast niet waarneembaar enkeld ikke weer s.
    vandaag nog eens met cb plus gedaan. en heb nu wederom weer een lijntje, wel beide binnen die 10min dat wel. word enkeld duidelijker nadat t uur om is zeg maar. dus meer indrogend. maar ook deze lijkt wat duidelijker dan maandag, (dat ga ik dus nog met man overleggen. zodat die t miss dit keer wel ziet). ook nog eens met kruitvat plus getest. die heeft ook zo'n lijntje, enkeld wel heel erg licht ook. nog lichter als cb. ik weet moet afwachten op mn nod en dan nadien weer keer testen. maar heeft iemand ervaring met indrooglijntjes en dit gebeuren?;)

2. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi meid,
    verder geen ervaring met indrooglijntjes, ik denk dat er niets anders op zit dan wachten tot zowiezo vrijdag,de dag van je nod,als de testen nu licht positief zijn moeten ze dan wel duidelijker zijn,
    maar ik weet hoe moeilijk wachten is,
    suc6.

3. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had wel ervaring met indrooglijntjes.Bij CB,bij Predictor(vroegetest-altijd!!!!!!!!!!),bij KV 2 voor 5 ook paar keer.maar dat alle testen op een periode achter elkaar zo een streep...vind raar.

4. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Ik ook, bij CB plus, Predictor vroege test en KV plus

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

Zijn allebei de lijntjes even breed/dik?
    Tegen mij hebben ze gezegt dat ze anders als negatief gezien moeten worden.
    Staat trouwens ook in de gebruiksaanwijzing.
    Anders even een ander testje halen en daarmee proberen of gewoon hoe moeilijk ook even wachten.

Liefs mij

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    het zijn bij beide testen geen pennestreepje zijn net zo dik als de controlelijn,. en dr zit wat blauwigs in, t is niet kleurloos ofzo. enkeld ontzettend licht. heb maandag test gedaan van cb plus. toen zag ik een streep een dikke gewoon manlief niet en lachtte me uit. vandaag weer cb plus gedaan. en nu wat donkerder want manlief ziet m nu wel. maar nog ontzetttttteeeend licht, en op foto niet waarneembaar. vervolgend een kruitvat plus gedaan, die vertoont hetzelfde. ook 2 vr 5 gedaan. die toont te licht. dus twijfel geval. al met al vraag ik me af herkenbaar met zulke indroog lijntjes? het rare is dat ik dit niet ken, bij geen van beide testen. heb ze vorige maand nog gebruikt. vandaar. een dun pennestreepje van een mm is t zeer zeker niet. ik test za pas weer. ;)

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    niemand?:$

8. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    als je nou eens een CB zwanger of niet zwanger ophaald dan ben je gelijk uit die verdomde onzekerheid!!!!

Ik heb ook lichte streepjes en heb cb gehaald en gaf aan zwanger 1-2::D:D:D

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wauw meid gefeliciteerd!!, tja als t zo nog lang duurt ga ik dat ook maar s doen. heb woensdag voor t laatst getest. en morgen is dat 3dg geleden dan nog maar s testen. als nod uitblijft die ik wel verw8.

10. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Donderdag moet ik ook mijn ongi krijgen maar die kwam maar niet vrijdag test gehaald van predictor die je voor je nod kunt gebruiken helemaal niets op te zien. gisteren Apothekers test (savonds) ook niet misschien vaag (denk zelfs dat ik het verbeeld heb) net maar een clear bleu gebruikt die deed ook vaag binnen die 5 minuten heb ik dat ding maar uit elkaar gehaald en nog steeds vaag niet op foto te zien inmiddels is deze streep velle maar heel dun zou denk ik wel een indrooglijntje zijn al hoewel ik deze nooit heb gezien. Heb verder geen zwangerschapskwaaltje

11. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey meid,

dat had ik ook, beide een zeer lichte streep. Probeer eens die van de huisapotheek (deze kun je ook bij de jumbo kopen) dit was de eerste bij mij die mij minder aan het twijfelen maakte, meteen daarna de kruitvat 2 voor 5

12. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    ik had gewoon brede strepen, op 4 tests. nu gewoon ongi geworden. oftewel. heb 12u aan de stuk bruin verlies gehad steeds plekjes van 2,5cm. toen helder. en nu is t al weg. oftwel enkeld nog lichte vegen van bloed. nu dus 1,5dag ongesteld geweest. miss met een half dag nasleep tot morgen..

ik weet niet wat ik hiervan moet denken, was mn hcg nog zo laag dat mn nod nog kwam? en dus die streepjes wel ok waren? of gewoon mn nod.. was sowieso overtijd.. maar snap dr niks van allemaal meer..:(

13. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Misschien was het een vmk?!

14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier deze vandaag gedaan, kreeg m toen niet op foto nu klein beetje. kunnen jullie lekker turen

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zo dus op een hoop verschillende testen, wel wat duidelijker als vorige week. en ben toch ong geweest 2dg.heel licht.

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    op de eerste foto zie ik wel een kruis idd... zie het ook vaak goed dankzij m'n laptopschermpje ;)
    Mja... ik zou gewoon blijven doortesten als ik jou was, om de 2 dagen ofzo...
    Als je streep donkerder wordt: goed! Lichter zal niet veel goeds betekenen.
    Er gaan namelijk veel zwangerschappen mis in het prille begin he...
    Je kan natuurlijk ook bij je HA bloedafname, dan weet je meteen hoe hoog je HCG is

Deel Deze Pagina