Hallo, Ik heb even een vraagje. Gisteren had ik een positieve ovulatietest. Twee dikke strepen. Vandaag is de ovulatietest alweer negatief. Het streepje is niet zo dik als de controlestreep. Heb ik dan mijn eisprong al gehad? Op FF is mijn eisprong ook nog niet gevonden... Dus ik vind het maar een beetje vreemd... Of is het altijd zo met ovulatietesten dat je maar 1 dag een positieve test hebt en de dag daarna meteen weer negatief? Groetjes, Hanna
Ik weet niet exact meer hoeveel uur....maar volgens mij springt je ei binnen 48 uur na een positieve ovulatietest. Na je eisprong stijgt je temperatuur. Als die drie dagen achter elkaar hoog is gebleven, geeft Fertility Friend pas weer dat je je ei hebt gehad! Dus het is geen wonder dat FF het nog niet weergeeft!
Maar dan heeft het zeker ook geen zin meer om vanavond nog te gaan klussen? Als de ovulatietest gisteren positief was en vandaag negatief (vager streepje). Gisteravond wel geklust trouwens.
Hoop dat je dit nog op tijd leest! Je ei springt binnen 48 uur na positieve ovulatietest, dus zou vandaag ook nog kunnen springen. Dus nog wel even klussen vanaaf. Succes en veel plezier!
Je kan altijd vandaag nog ff klussen. Ik denk dat je ei vandaag nog gaat springen, als dat zo is, dan gaat je temp vanaf morgen pas omhoog. Een temp gaat namelijk pas omhoog NA je eisprong en de ovutest meet de piek VOOR de eisprong
Mja, zo nog even aan de slag dus. Temperatuur was trouwens vanochtend wel íetsje hoger dan gisteren, maar niet echt veel hoger.