Faye Ja klopt! Om 17:30. Alleen dus nog niet de geslachtspebaling. Maar adhv de NUB kan je het ook al zien als je goed weet hoe je moet kijken Thanks voor je bericht
Spannend zeg,succes meid.Hier is het ook spannend,was een uitvaller dus ze belde dat we het vanavond weer gaan proberen.
Jaa te gek!Mag om 19.30,heb wel erg zenuwen nu zeg.Pff gek he,terwijl het toch allemaal al vast ligt.
Het was tot het einde twijfelachtig en toen dacht ze een jongen.Ze vond dat er wel aardig wat "hing"hihi maar zei erbij dat het niet 100% zeker was.Het was erg moeilijk te zien,ze dacht een jongen maar zag ook dat het nog niet helemaal volgroeid was.Hoop op een duidelijke uitslag dit keer en het liefste een foto van geslacht. Wist trouwens niet dat echopiste ook nub echo`s doen?
@ Faye: ik ben woensdag om 16.15 uur, dus dat wordt een héle lange dag, haha! Wat super dat jij nu vandaag al mag! Ik zal duimen dat ze het goed kan zien dit keer! Veel plezier! Ennuh.... maak je niet te druk hé
Laten nog meer mensen de geslachtsbepaling op dvd vastleggen? Wij wel Voor 15 euro kunnen we dan thuis ook nog eens genieten en vlg week maandag hebben we weer controle bij de vk en kunnen we het hartje alweer beluisteren Helaas duurt het erna 4 weken (!!!!) voor we de 20 (nou ja 21) weken echo hebben. Maar als ze er woensdag naar vragen of ze vast het kindje een beetje mag controleren, dan mag dat natuurlijk!
En Lottie?Hier is er duidelijkheid!Jippie we krijgen een zoon,hij kwam goed in beeld,niet te missen nu.Heerlijk om te weten waar je aan toe bent,ga deze week lekker shoppen. @Sanne wij hebben ook vastgelegd,leuk doen.
Gefeliciteerd! Hebben ze bij jullie beide keren een dvd meegegeven, omdat op de eerste het niet geheel duidelijk was? Nog 1 nachtje slapen hier! Ik slaap al slecht de laatste tijd, veel dromen en met hoofdpijn wakker worden, dus vannacht zal wel helemaal erg zijn, haha! Ik doe gewoon of het een "gewone" dag is en behalve mijn vriend en ik weet niemand ervan, dus kan ook niemand gaan lopen vissen, scheelt weer, haha
Lottie was het te onduidelijk of kon de echopiste het niet zien? @Sanne nee heb 1 keer dvd ontvangen en gister alleen een foto van het geslacht.Dat slechte slapen,erg herkenbaar.Ben blij dat we weten wat het is.Ja kan gewoon niet tegen onzekerheid,veel te nieuwschierig.nog 1 dagje
Faye ben pas 13 weken hè hij keek wel omdat ik over ruim 2 weken weer kom maar de navelstreng lag ertussen! Heb wel n echo in t nubtopic gezet en nu 5x meisje en 1x jongen als reactie gehad spannend!
@ Faye: jaaaaaa nog 1 nachtje slapen voor mij Kan ook niet meer wachten, haha! Ben zooooooo nieuwgierig! En hoop dat we op die manier snel een naam hebben en ik nog meer een band met ons kindje kan opbouwen! @ Dames die het geslacht al weten: weet jullie omgeving het ook al? Bij ons weten alleen de ouders dat we het willen weten, maar dan met de 20 weken echo, haha! Niemand weet van deze echo af, echt ons geheimpje En met de 20 weken echo dus onze ouders die het in elk geval weten, maar of we het dan nog geheim kunnen houden? Geen idee nog... Wat zijn jullie beweegredenen om het wel-niet te vertellen? En zo wel, aan wie, aan iedereen of selectief? @ Lottie: spannend hoor! Ik had mijn echo ook op het NUB topic gezet, maar leek net of er een armpje onder lag... Geen idee dus, haha! Oooooooooooooooohhh ben zooooooooooo benieuwd nu Morgen rond deze tijd weten we het gewoon!! Was het maar vast 1 dag later, haha!
hoi, Hier ook een geslachtsbepaling laten doen met 16+4 en de echoscopiste zei er gelijk bij, als ik het niet met zekerheid durf te zeggen moet je volgende week even weer komen..... Maar ze kon het met alle zekerheid zeggen, jochie nummer 3 is onderweg. We vinden het helemaal leuk nog een jochie, alleen onze omgeving vindt het "jammer of sneu"??? voor ons....nou wij echt niet! Alsof we graag een derde wilden omdat het dan misschien een meisje is. Niet dus. Ik vertel het gewoon. Vorige keer hadden we afgesproken niemand iets te zeggen, nou ik werd gek van het opletten wat ik zei tegen anderen. En de anderen maar opletten of ik me niet zou verspreken..... Ik dacht nu vertel ik het gewoon hoef ik nergens meer op te letten, kasten dicht te houden enzo....en ik moet je zeggen wel zo relaxed! Volgende week de 20 weken echo en ik mag aannemen dat het dan nogmaals bevestigd wordt dat het een jochie is..... Groetjes
@ Bianca: gefeliciteerd met nog een zoon! Tsja, mensen kunnen soms vreemd reageren hé?! Het gaat om jullie gevoel en natuurlijk wil je gewoon dat je kindje gewoon gezond is, en wat het geslacht dan is maakt eigenlijk niks uit toch? Ik ben nu zelf best zenuwachtig en weet ook steeds minder goed of mijn voorgevoel (een meisje) klopt, haha! Maar dat zullen de zenuwen wel zijn denk ik.... Over 1,5 uur gaan we weg, om 16.15 moeten we er zijn.... ben heel erg benieuwd hoor! De dag is tot nu toe wel snel verlopen, maar nu het over 2 uur echt zo is, wordt het toch wel erg spannend vind ik hoor! Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar een meisje, maar ik ben ik met beiden superblij, en hopelijk kan ze ons ook al zeggen dat het kindje gezond is door alles even snel na te lopen... Als het dan ook nog eens een meid blijkt te zijn, kan mijn dag helemaal niet meer stuk, haha! Spannend!!
Sanne spannend hoor! Heb je n echo liggen tussen de 12 en 14 weken? Dan kan ik t misschien adhv de nub al proberen te voorspellen. Laat je t weten als je terug bent!?
Ja hoor http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-38RL8H8E.jpg Ik had hem al eens op het NUB topic gezet, maar hier wed getwijfeld omdat men dacht dat er misschien iets onder de rug zou liggen...