Ik heb bij 15.6w een pretecho gehad &ze wist 100% zeker dat het een meisje was. Dat is nu al een stuk of 5 keer bevestigd Haha
Wat leuk Bloem! Fijn om te horen Wij gaan over 15 minuten weg, heb het warm en koud tegelijk, haha! Ga zo maar even haren kammen, deo onder en dan zo weg.... pffff spannend hoor, haha!
Ik ben nu 16 weken en 4 dagen, en heb net de pret echo gehad! Ze kunnen vanaf 16 weken nl het geslacht al zien, als het kindje tenminste goed meewerkt, haha Wij krijgen dus een herkansing, maar de laatste beelden waren voor haar erg overtuigend! Alleen staan deze helaas niet op dvd.... Ik doen mijn bes morgen een duidelijke foto te plaatsen van het geslacht, maar het wordt wel erg moeilijk denk ik hoor! En maandag met 18+2 hebben we weer controle bij de vk, geen echo helaas, maar alleen het hartje luisteren. Die klonk vandaag ook weer luid en duidelijk! Hij klopt 158 slagen per minuut echt super gaaf om te horen! En het hoofdje was prima, die was 17+1 geschat, maar goed als zij 1 mm verkeerd gemeten heeft, dan zat hij supergoed, want ik ben 16+4 vandaag en die paar dagen maakten niks uit zei ze. Ook het blaasje was goed gevuld en de maag ook. Hebben echt met een big smile gekeken en nu nog, haha! Heb de dvd al wel 2x terug gezien en ga zo nog eens kijken Kan nog net even voor de visite komt (schoonouders) want die krijgen het pas met de 20 wk echo (ben dan 21+4) te horen Nu dus onze mond proberen te houden, maar voel dat dat wel gaat lukken! Ennuh ik dacht dus een meisje en dat was mijn voorkeur ook, maar ben totaal niet teleurgesteld ofzo hoor! Moest ook niet even schakelen in mijn hoofd, maar vond het direct helemaal super! Dacht in het begin ook erg een jongen, maar ging toen nadenken over mijn voorkeur en wie weet dat dat mijn gevoel beïnvloed heeft ofzo... Ben er echt helemaal vol van! * ratel ratel ratel, straal straal straal * Oh ja, de placenta ligt aan de voorkant, is niet erg zolang hij maar niet voor de opening gaat liggen, maar het kan hierdoor langer duren voor ik het kindje kan gaan voelen... Dat vind ik wel jammer, maar goed... Niks aan te doen!
Ehm dus t is een jongen? Beetje warrig verhaal af en toe haha. Gefeliciteerd!! Een jongen is echt leuk
Ja een jongen Alleen was ze erg lang twijfelachtig, maar op t einde zag ze het zeker. We mogen vlg week nog wel even 5 min terugkomen (met volle blaas dit keer) zodat ze het met nog meer zekerheid kan vaststellen. Maar euhm.... wat had jij gedacht als NUB expert aan de hand van mijn echo van 13+4?
Hier twee keer een pretecho gehad. Eerste met 16+5 de tweede met 17+5. Beide keren lag ons Ukje niet goed. Voor 96% was ze er wel zeker van, ze feliciteerde ons voorzichtig met onze dochter, maar ben wel benieuwd of het wordt bevestigd bij de 20 weken echo. Zo niet, dan mogen we nog een keer terug komen. Wel leuk al die echo's, maar baal dat ik nog steeds niet los durf te gaan met roze terwijl ik zelf van begin af aan heel sterk het gevoel heb dat het een meid is.
Sorry Sanne, overheen gelezen. Moeilijke idd! Lijkt of de navelstreng erdoorheen ligt, dus je ziet maar n stukje vd nub
Dank je Lottie! De echoscopiste zei ook steeds dat ze twijfelde of ze de navelstreng of het piemeltje zag. Maar ze zag hetzelfde "flubbertje" terugkomen, en op t einde was het dus helemaal duidelijk voor haar Helaas dus dat laatste stukje niet op dvd maar hoop vlg week een mooie foto van het geslacht van ons kindje mee te krijgen
Geloof je nu wel helemaal dat t een mannetje is? Nu moet ik nog twee hele lange weken wachten. Dagen gaan opeens erg langzaam
Jawel, wij geloven het wel! Zij doet ook de 20 weken echo`s op het ziekenhuis en zag steeds hetzelfde "flubbertje" terugkomen. En op de laatste beelden (toen de dvd al uit stond) kon je de beentjes duidelijk open zien liggen met een balzakje en een piemeltje ertussenin. We mochten nog niks gaan kopen, maar ze was er eigenlijk wel heel erg zeker van. En een meisje heeft toch echt niks tussen de benen lijkt mij
mischien stomme vraag maar waar laat je de geslachtsbepaling doen de meeste mensen krijgen 2 echo's aangeboden normaal en bij de 20 weken kan het geslacht gezien worden. zelf sta ik onder controlle in het ziekenhuis en heb daardoor meerdere echo's al gehad maar moet je voor vroege bepaling een aparte afspraak maken en moet je daarvoor ook apart betalen???
Ja tuurlijk betaal je daarvoor dat kan je bij een pretechobureau laten doen. Er zijn er heel veel! Maar als je toevallig in het ziekenhuis met 16 weken een echo krijgt kun je ook vragen of ze willen kijken
Leuk Sanne, een jongen! Gek om het nu opeens te weten? Het maakt het wat 'echter', tenminste dat had ik bij mn 1e zwangerschap wel! Ik moet nog 4 daagjes wachten, ben er nu al zenuwachtig voor haha. En wij gaan het gewoon aan iedereen vertellen trouwens, ik kan mn mond niet houden haha, en vind t ook niet nodig om t niét te zeggen.
Pindaatje: het is idd gek om het nu te weten en het maakt het zeker echter! Eerst praatten we over ons kindje en nu over onze zoon Kan nog steeds goed mijn mond houden hoor, kan niet wachten tot vlg week tot de vlg 5 minuten, haha! Ben net thuis maar ga zeker zo weer de dvd terug kijken, vond het echt super om een keer wat langer een echo te hebben! Had wel uren kunnen kijken, haha
Ik was 16+5 weken denk ik... Ze gaf geen procenten verder ofzo, ze vond het toen al duidelijk een meid. En dat is weer bevestigd met een 4D toen ik 28+4 weken zwanger was, dus ik geloof het nu wel.
Hier 2 foto`s die ik heb genomen van de dvd, niet van super kwaliteit sorry.... Het beeld heb ik op pauze gezet en erna een foto van gemaakt... Maar dit lijkt mij duidelijk toch? De beelden waren erg vluchtig, vandaar dat zij het niet zo goed kon zien nog. Maar op het einde (wat niet op de dvd staat helaas) kwam foto 2 enkele malen duidelijk naar voren.... Overduidelijk een zoon niet waar? FOTO 1 http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFWZZZO3.jpg FOTO 2 http://www.mijnalbum.nl/Foto-BF6ZAMO4.jpg