hallo dames ben gister voor een echo geweest maar dit viel wel tegen ... en sins zondag vloei ik ook iets en gisterochtend echt 2x een hele pijnlijke kramp net onder mijn navel pfff kon niet zitten of lopen maar daarna niks meer geen krampje of wat dan ook alleen licht bloed verlies ... dus voor een echo nu bleek dat het erop lijkt dat het nog een incomplete miskraam is (ivm met posi test 10-6 daarna nega) had nog een dik endometrium( baarmoederslijmvlies) ze zeiden nog dat ik met een miskraam bezig ben als ik nu 4 weken was had ze me nog het voordeel van de twijfel gegeven maar vind dit zo vreemd ... heb dus 10-6 een licht posi test gehad 3 dgen erna nega test en 1 hele vreemde test van kv 2v5 euro ... 17-6 een grote cervix slijmprop verloren dus dacht echt dat mijn ei eraan zat te komen maar goed sins vorige week had ik toch zon gevoel ik ben zwanger mijn buik is echt in een week groter geworden plus dat ik sins afgelopen vrijdag veel moet plassen dus mijn symt nemen juist toe inplaats van af of geen .... moet het nu een week afwachten hoe het verloopt pfff valt echt zwaar want weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben ... vroeg nog kan dit niet gewoon een normale ongi zijn maar nee zei ze (vk ) dan is je baarmoederslijm niet zo dik dit was geen normale menstuatie .... herkent iemand dit of ben ik nu zon appart geval .. want na mijn ideee had ik een vals posi test en 23-6 mijn ei ..... liefs angel
ja dat blijkt het wel te zijn maar voel me wel erg onzeker en het wachten duurt echt lang wil eingelijk wel weten waar ik aan toe ben om het te kunnen afsluiten liefs