Oké, als ik op internet kijk zie ik heel goede resultaten binnen 30 dgn. Maar ik vraag me af of ze echt zijn. Zijn er hier misschien ook mensen die het gedaan hebben, en hebben jullie ook voor en na foto's. Wat waren de voor en nadelen? Of misschien nog tips?
Ook benieuwd...overweeg t ook weer op te pakken maar dan wil ik ook wel echt resultaat En ik ben niet iemand met 20 kg overgewicht die nooit beweegt en dus door zoiets meteen afvalt... Heb gewoon net 3 kg en wat kwabjes teveel
Het werkt zeker wel! Ik doe niet 30 dagen achter elkaar die oefeningen maar neem er ook rust tussen en let op mijn voeding! Ik ben van 74.5 naar 67,5 gegaan
en vriendin van me had nauwelijks verschil na de 30 dagen trouw te hebben volbracht. als je dit doet zou ik in ieder geval niet stoppen na die 30 dagen.
Nee het wordt een way of life, tenminste dat is wel mijn insteek. Ik probeer toch 3x per week te sporten. Ook de andere oefeningen van Jillian zijn pittig maar goed te doen.
Je zag vrij snel resultaat! Maar je moet wel discipline hebben! Ik hield het niet vol 30 dagen achter elkaar. Zoals Beautyevil aangeeft, is de beste manier. Er is hier een club met resultaten btw
https://www.youtube.com/watch?v=M957dACQyfU&feature=youtube_gdata_player op internet laten ze je geloven wat ze je willen laten geloven
Ben 6 kg kwijt ook bij mijn benen zie je het goed. Had nooit gedacht nog eens maat 34 im broeken te passen
woow, ik zie toch een heel duidelijk verschil! Doe je het nu nog bijhouden? ik snap inderdaad dat je het moet blijven doen, dat is met alles. Ik ga me er toch eens aan wagen denk ik
Ik heb er nog nooit van gehoord.. klinkt goed! ga ik ook een opzoeken! Hoeveel kg willen jullie verliezen dan?
Je kunt het o.a. op YouTube vinden, er zijn 3 levels en elk level doe je 10 dagen. Maar ze zijn geloof ik ook op dvd te verkrijgen. Voor degene die het hebben gedaan, gebruikte jullie ook gewichtjes en welk gewicht kan ik het beste nemen? Ik sport al vrij lang niet dus ik schat dat ik licht moet beginnen hihi.
Ik ben begonnen met gewichtjes van 1 kilo. Die heb ik bij de action gekocht . Ik zit nu op 4 kilo.......