Hoi, ik ben vandaag 9 dagen overtijd. We zijn al een tijdje bezig voor ons eerste kindje, 30 april begon mijn laatste menstruatie en heb een cyclus van 21 dagen. Vorige week donderdag heb ik een zwangerschapstest gedaan die negatief bleek. Tot nu toe nog geen menstruatie, alleen vrijdagavond 1 klein druppeltje en maandagavond 1 klein druppeltje. Het lijkt alsof het niet door wil zetten. Vanmorgen bij de dokter geweest die zei dat het kon zijn dat het vorige week te vroeg is geweest om te testen en de test daardoor het hormoon niet herkend in de urine. Moet nu afwachten tot woensdag en dan weer testen. Spannend! Nu heb ik zitten googlen en ik las dat die druppeltjes bloed een innesteling kan zijn en dan veel vrouwen last hebben van menstruatiepijn tijdens de zwangerschap. Iemand ervaring met mijn verhaal waar ik nu in zit? Ook heb ik last van pijnlijke borsten, wat ik normaal nooit heb als ik ongesteld moet worden! Ik word gek van het piekeren en ik hoop wens en bid dat ik zwanger ben! Ik zou het zo geweldig vinden! Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes Joyce
Hey Joyce, Spannend! Zelf geen ervaring maar wel gelezen dat door de doorbloeding van de baarmoeder bij een zwangerschap je wel eens wat bloed kan verliezen. Innestelling is 5-9 dagen na de eisprong, op het forum lees ik ook dat vrouwen een kleine bloeding kunnen krijgen tijdens de innestelling. Menstruatiepijn en zwanger zijn: daar heb ik wel ervaring mee! Bij mijn eerste zo veel krampen dat ik dagen met maandverband in mijn tas liep. Dit komt door het oprekken van de baarmoeder. Slikte je de pil? of gebruikte je een ander voorbehoedsmiddel. De pil kan je cyclus danig ontregelen als je stopt. Maar als je altijd regelmatig was en niet aan het ontpillen ben heb ik goede hoop Ik zal voor je duimen dat het woensdag positief is! Groet, adria
een cyclus van 21 is erg kort en dus moeilijk je ei te vinden Weet je ook wanneer je ei is geweest? Wat je dokter zegt klopt niet helemaal als jij een cyclus van 21 heb dan kan je al een test doen hoor! Mits je deze ronde een langere cyclus heb en meestal is de innestelling 5-10 gemiddeld na je eisprong