hallo dames ik heb al 2 avonden pijn in me baarmoeder menstruatiepijn hebben meer dames hier last van maak me echt zorgen nu
Ik had dat in begin ook. Net alsof ik mijn regels elk moment ging krijgen. Maar na enkele dagen was dit over. Ik had dit vooral 's nachts. Dus maak je niet meteen ongerust.
wat fijn dat je zo snel al reageert ja idd net of het niet doorzet pff durft niet eens naar de wc te gaan nu maar het stelt me wel geruster dat ik niet de enige ben dank je wel
Ik heb in het begin van m'n zwangerschap ook heel veel buikpijn gehad. Alsof ik ongesteld werd. En zie mijn banner. Zondag wordt ze 2!! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.
Ik heb het ook hoor, maar meestal 's avonds als ik rustig op de bank lig. Herken het ook van mijn twee jongens en die zijn nu 6 en 4 Het is je baarmoeder die hard zijn best doet en groeit om ruimte te maken voor je kleintje.
Ik heb het ook (ben wel korter zwanger dan jij, 4-5 weken), heb het ook bij mijn zoontje gehad en volgens de vk is het een teken dat er van alles gebeurt daarbinnen. Het hielp mij om gewoon paracetamol te slikken of een kruikje te gebruiken en vooral: rustig aan doen. Zodra ik kan ontspannen is dat gespannen gevoel veel minder, maak ik me minder zorgen en raak ik meer ontspannen enz. Niks mis! Lekker rustig aan doen.
Ja idd dat heb ik ook maar nu heb ik gelukkig geen pijn heel af en toe een steekje maar wat ben ik blij dat ik niet de enigste ben stelt me wel geruster
Ik had het de eerste weken ook, je moet niet vergeten dat er heel wat gebeurt in je buik, ik merkte het na een tijd nieteens meer. Ik heb ooit een liesbreuk operatie gehad en dat litteken heb ik nu meer last van eigenlijk. Bij twijfel kan je altijd je vk bellen hoor, gewoon rustig aan doen.
dank je wel voor de reacties ik zal me niet zo druk maken zoals vele hier al aangeven het hoort erbij mijn man zei ook al als je het niet vertrouwd bel dan gewoon en dat zal ik ook wel doen maar het is alleen savonds misschien overdag te veel in de weer geweest en te weinig rust gepakt dus idd rustig aan doen nogmaals bedankt
Wat een geruststelling om te lezen dat ik niet de enige ben. Gisteravond op huisartsenpost gezeten en verrassing ons wondertje
Dit is inderdaad fijn om te lezen. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds dit weekend echt veel last van mijn buik. Gisteravond zelfs een klein beetje bloed verloren. Het was alleen maar op het wc papiertje en daarna werd het gewoon bruin bloed. Dit heb ik bij de eerste niet gehad. Omdat ik niet onder controle kom bij de VK maar bij de gyn weet ik ook niet zo goed waar ik moet wezen met mijn vragen. Ik heb namelijk pas 20 juni de eerste afspraak met het ziekenhuis. Iemand een idee of ik dan wel alvast het ziekenhuis kan bellen voor advies hierover?
Dat lijkt mij wel. Ik zou gewoon je gyn bellen en je vraag voorleggen. Succes. Hopelijk is alles gewoon goed.
je kan ten alle tijden het ziekenhuis bellen hoor of je nou 7 weken of 17 weken bent maar bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn hoor is me verteld alles is nu wat weker daar dus misschien doordat je het gevreen dat had ik bij de eerste ook maar altijd als je het niet vertrouwd bellen je kan beter voor niks bellen dan te laat dat zei de vk ook toen ik een afspraak maakte dus suuces en het zal vast wel goed komen meissie zal voor je duimen merk nu wel dat als ik meer doe ik meer last van mijn buik krijg dat word wat werk in de thuiszorg dus word ff wat rustiger aan doen
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en het voelt soms ook alsof ik ongesteld moet worden. Als ik dat heb, dan is het meestal 's avonds als ik moe ben en gewoon lekker moet gaan liggen. Voor mij is het dus denk ik gewoon een reminder om ff een stapje terug te nemen.
ja zo zie ik dat nu ook ja op het werk doe ik wat rustiger aan (nu al) maar het helpt wel heb er al minder last van en vanuit werk ben ik zo moe dat ik wel even moet gaan liggen ff een uurtje op de bank dat helpt ook wel