pijn in baarmoeder 6 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamie82, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb al 2 avonden pijn in me baarmoeder menstruatiepijn hebben meer dames hier last van maak me echt zorgen nu :(

2. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    Belgiƫ
    Ik had dat in begin ook. Net alsof ik mijn regels elk moment ging krijgen. Maar na enkele dagen was dit over. Ik had dit vooral 's nachts. Dus maak je niet meteen ongerust. :)

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

wat fijn dat je zo snel al reageert ja idd net of het niet doorzet pff durft niet eens naar de wc te gaan nu maar het stelt me wel geruster dat ik niet de enige ben dank je wel

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in het begin van m'n zwangerschap ook heel veel buikpijn gehad. Alsof ik ongesteld werd.

En zie mijn banner. Zondag wordt ze 2!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.

5. Ik heb het ook hoor, maar meestal 's avonds als ik rustig op de bank lig.
    Herken het ook van mijn twee jongens en die zijn nu 6 en 4 :)
    Het is je baarmoeder die hard zijn best doet en groeit om ruimte te maken voor je kleintje.

6. Je zou eventueel een kruikje kunnen gebruiken, dat verzacht.

7. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, hoort erbij zei verloskundige. En was juist goed teken.

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hoort erbij ook erg veel last gehad

9. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het nog steeds geregeld :) hoort erbij ;)

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik heb het ook (ben wel korter zwanger dan jij, 4-5 weken), heb het ook bij mijn zoontje gehad en volgens de vk is het een teken dat er van alles gebeurt daarbinnen. Het hielp mij om gewoon paracetamol te slikken of een kruikje te gebruiken en vooral: rustig aan doen. Zodra ik kan ontspannen is dat gespannen gevoel veel minder, maak ik me minder zorgen en raak ik meer ontspannen enz.

Niks mis! Lekker rustig aan doen.

11. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd dat heb ik ook maar nu heb ik gelukkig geen pijn heel af en toe een steekje maar wat ben ik blij dat ik niet de enigste ben stelt me wel geruster

12. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Ik had het de eerste weken ook, je moet niet vergeten dat er heel wat gebeurt in je buik, ik merkte het na een tijd nieteens meer.
    Ik heb ooit een liesbreuk operatie gehad en dat litteken heb ik nu meer last van eigenlijk.
    Bij twijfel kan je altijd je vk bellen hoor, gewoon rustig aan doen.

13. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor de reacties ik zal me niet zo druk maken zoals vele hier al aangeven het hoort erbij
    mijn man zei ook al als je het niet vertrouwd bel dan gewoon en dat zal ik ook wel doen maar het is alleen savonds misschien overdag te veel in de weer geweest en te weinig rust gepakt dus idd rustig aan doen

nogmaals bedankt

14. Taantje1978

27 nov 2012
    37
    0
    0
    Wat een geruststelling om te lezen dat ik niet de enige ben. Gisteravond op huisartsenpost gezeten en verrassing ons wondertje

15. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd wat een leuke verrassing

16. singa

singa Niet meer actief

Dit is inderdaad fijn om te lezen. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds dit weekend echt veel last van mijn buik. Gisteravond zelfs een klein beetje bloed verloren. Het was alleen maar op het wc papiertje en daarna werd het gewoon bruin bloed. Dit heb ik bij de eerste niet gehad.
    Omdat ik niet onder controle kom bij de VK maar bij de gyn weet ik ook niet zo goed waar ik moet wezen met mijn vragen. Ik heb namelijk pas 20 juni de eerste afspraak met het ziekenhuis. Iemand een idee of ik dan wel alvast het ziekenhuis kan bellen voor advies hierover?

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat lijkt mij wel. Ik zou gewoon je gyn bellen en je vraag voorleggen.
    Succes. Hopelijk is alles gewoon goed.

18. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    je kan ten alle tijden het ziekenhuis bellen hoor of je nou 7 weken of 17 weken bent maar bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn hoor is me verteld alles is nu wat weker daar dus misschien doordat je het gevreen dat had ik bij de eerste ook maar altijd als je het niet vertrouwd bellen je kan beter voor niks bellen dan te laat dat zei de vk ook toen ik een afspraak maakte dus suuces en het zal vast wel goed komen meissie zal voor je duimen

merk nu wel dat als ik meer doe ik meer last van mijn buik krijg dat word wat werk in de thuiszorg dus word ff wat rustiger aan doen

19. Liedie

Liedie Lid

30 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en het voelt soms ook alsof ik ongesteld moet worden. Als ik dat heb, dan is het meestal 's avonds als ik moe ben en gewoon lekker moet gaan liggen. Voor mij is het dus denk ik gewoon een reminder om ff een stapje terug te nemen.

20. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja zo zie ik dat nu ook ja op het werk doe ik wat rustiger aan (nu al) maar het helpt wel heb er al minder last van en vanuit werk ben ik zo moe dat ik wel even moet gaan liggen ff een uurtje op de bank dat helpt ook wel

Deel Deze Pagina