ovulatietesten... kijken jullie mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bonita, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sinds enige tijd ben ik gestopt met de pil en tot nu toe heb ik 1 cyclus van 35 dagen gehad en 1 cyclus van 40 dagen. Na de laatste cyclus heb ik besloten om ovulatietesten te gaan gebruiken. Nu heb ik diverse dagen getest en ik weet niet wat er nu eigenlijk aan de hand is :(. Eergisteren (24 oktober) en gisteren (25 oktober) leek het teststreepje rozer te worden. Nog steeds niet net zo donker als het controlestreepje. Dus ik dacht dat het de goede kant op ging. Vandaag (26 oktober, dag 24 van mijn cyclus) is het streepje weer veel lichter. Ik heb een foto gemaakt van alle ovulatietesten die ik gedaan heb. Wat denken jullie... moet mijn eisprong nog komen of waren de testen van gisteren en eergisteren toch donker genoeg en heb ik inmiddels mijn eisprong gehad?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm lastig, ik ben zelf alleen bekend met de testen van sensitest. Kan het zijn dat in de 4uur voor de testen nog gedronken hebt? Of heb je voor 10uur smorgens getest? Dan kunnen de uitslagen namelijk afwijken van hoe ze echt zouden zijn...
    Zoals ik t nu zie, is hij nog niet positief geweest...

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik vind het ook een lastige dit!!!
    Maar...ik denk idd ook dat je ei nog moet komen!

door testen dus!!;)

4. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik gebruik de ovulatietesten van Zwanger&Kids. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je 2 uur van tevoren niet mag drinken, dus dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb telkens rond 17.30-18.00 uur getest, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik ga nog maar even door met testen denk ik!

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik denk dat hij ook nog moet komen.
    Kan soms zijn dat hij de dag ervoor juist iets lichter is en morgen knallend. Heb ik vaker gezien bij meiden hier...
    Dus wie weet.. al heb je dan wel een iets langere cyclus?!
    Kan zijn dat je net de hoogste piek heb gemist eergister op gister?! Kijk het nog even een paar dagen aan...

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb deze testen ook gebruikt en zie eigenlijk geen ei, Want toen ik dicht bij mijn eisprong zat was mijn test streep echt heeeeeeeeel erg donker, en 2 dagen later weer het zelfde licht.

Maar iedereen is anders, en ieder lichaam is anders!

7. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag zag de test uit als op onderstaande foto. Het teststreepje is rozer dan alle andere tests, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd ervan ;) . Ik ben eens benieuwd hoe de test morgen uitziet. Voor de zekerheid toch maar even klussen!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je laatste test komt idd in de buurt!
    Ik denk dat je goede kans hebt dat hij er morgen vanaf knalt!!!
    Succes!

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    sorry, mijn ovu test is altijd zoals bij jou op de foto...bij een eisprong is hij echt donkderder!!
    misschien dat ik er bij jou naast zit natuurlijk!;)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo zien mijn testen er ook uit, begint met elke keer een licht streepje tot niks en daarna een weer iets donkerder streepje, maar nooit zo donker als het zou moeten zijn. Ik kan er zelf ook geen touw aan vast knopen.

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Zou idd voor de zekerheid klussen.
    En als tip geef ik, als hij morgen nog donkerder sla dan een dag over en doe het vrijdagochtend... Kunnen de zaadjes net iets meer opladen.. Maar daar zijn de meningen ook over verdeeld, maar zou ik dus zelf doen.

12. Tettertje

Tettertje Lid

12 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die laatste ziet er wel bijna positief uit hoor. Ik geloof ook dat het per vrouw kan verschillen hoe veel LH je hebt bij je LH piek. De ene vrouw krijgt een streep die veel donkerder is dan de controlestreep en bij een andere vrouw blijft het bij 'bijna even donker'. Mocht je over 14 dagen ongesteld worden, dan weet je dat dit voor jou de piek is. Voor de zekerheid klussen en ook voor de zekerheid nog even doortesten. Dan kan er niets misgaan!

Deel Deze Pagina