Ik ben eigenlijk nog nauwelijks aangekomen, en nu heb ik net 2 broeken besteld en binnen gekregen met een lage taille die eigenlijk perfect zitten. Maar nou vraag ik me af, nu heb ik eigenlijk nog precies hetzelfde figuur als voor mijn zwangerschap, behalve dat ik dus een buik heb. Wie heeft dit ook gehad? En ben je na de 25 weken nog enorm aangekomen ofzo? (oftewel, zal ik nog veel dikker worden op andere plaatsen dan mijn buik? )
Ik zit nu wel al (?) 10kg boven mijn begingewicht, maar ik heb nog steeds mijn figuur wel, naast de buik dan. Van de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben. Wel voel ik zelf wel iets meer vet op t heup/bil gebied , maar ja dat heb je ook wel nodig voor de BV. Iedereen zegt dat ik ws na de bevalling zo weer terug in mijn oude figuur ben. Ik ben alleen een beetje bang voor de uitgerekte buikhuid... Maar om je vraag te beantwoorden, na de 25 weken ben ik in gewicht nog ~5kg aangekomen. En vanaf week 30 groeide mijn buik wel echt hard!
Oja, ik moet er wel bij zeggen dat ik door de zwangerschap oa veel vettigheid en suiker niet meer verdraag. Daarom kan ik geen ongezonde snacks (chips, koekjes, taart, ijs...) gaan lopen snaaien. Anders was t misschien wel heel anders geweest !
Haha, ja dat heeft vast meegeholpen. Ja ik eet sowieso niet anders nu dan voor mijn zwangerschap eigenlijk! Maar ik kom van mezelf al bijna niet aan, dat scheelt ook natuurlijk. Wel even laten weten he of je figuur daadwerkelijk snel terug is na je bevalling
Ik woog voor mijn zwangerschap meer als erna Maar aankomen verschilt echt per persoon. Wie weet is het bij mijn volgende zwangerschap weer anders
Ben inmiddels al aardig gegroeid....volgens boekje van de verloskundige nu 10 kilo....echter zaten er al 5 kilo stoppen met roken bij van dat ik net zwanger was...dus inmiddels al 15 kg ....zwaarder....dus vanaf de 64...nu 80 .... En het gaat overal zitten naar mijn idee....manlief zegt van niet....lief bedoelt natuurlijk...hahahaha ....Maar goed mijn eerste zwangerschap was ook 30 kilo erbij en ik was de dag na de bevalling al 15 kg lichter en de rest ging er ook vrij snel weer af...dus volgens mij is dit gewoon mijn lot....groei gevoelig tijdens mijn zwangerschap...
Haha aaah..nou dan komt het vast helemaal goed na je zwangerschap . Mijn schoonzusje was ook echt heel erg veel aangekomen enzo, maar nu , binnen 3 weken had ze dr figuur alweer terug, en dit was haar 2e kindje.
Ik ben niet dikker geworden in de taille of in mijn gezicht, maar heb wel wat vetreserves op bovenbenen en billen gekregen hoor! 8)
ik heb niet hetzelfde figuurtje, mijn heupen en billen zijn voller en mijn borsten veel groten, vocht in mijn knieen, alleen mijn gezicht is niet dikker (alleen pafferige ogen soms) dus nee, ik moet straks flink sporten
Bij mij is er weinig veranderd, op mijn buik na... Ik ben morgen 39 weken zwanger, en ben nu 16 kilo aangekomen. Van 58 naar 74 kilo. Dat zit allemaal op mijn buik en borsten. Mijn gezicht en armen zijn nog precies hetzelfde als voor de zwangerschap. Mijn billen en bovenbenen zijn maar een heel klein beetje aangekomen, maar omdat ik vóór mijn zwangerschap eigenlijk te dun was, staat dat wel mooi. Als je mij van de achterkant ziet, kun je ook niet zien dat ik zwanger ben, omdat ik alles naar voren draag. Ik kan zelfs nog iets van een taille ontwaren aan de zijkant Maar goed...ik maak me dus niet zo'n zorgen over mijn figuur na de bevalling...Gewoon op tijd beginnen met sit-ups, dan is dat buikje hopelijk zo weer weg. Alleen die borsten... Ik zie nu wel dat ze ietsje slapper zijn dan voorheen, maar dat kan ook komen doordat ze nu gewoon groter en zwaarder zijn...maar we zullen het wel zien straks
Mijn figuur is er beter op geworden.. 7 kilo erbij, echt alleen een buikje en 13 eraf na 1 1/2 week...!
Ik heb me oude figuur ook nog!maar was ook echt niet veel aangekomen. maar wat ik wel merk is ana mijn huid. de striae en wat meer cellulitis. das echt balen. mijn buik is nog net zo plat als eerst.ligt echt aan je eetpatroon. jenna
Maak je maar geen zorgen, je bent nog niet veel aangekomen, dus dat ben je vast zo weer kwijt! Ik was 10kg aangekomen, toen ik 11dgn na de bevalling uit nieuwsgierigheid op de weegschaal ging staan was ik ze alle 10 alweer kwijt! Ik kon een aantal dagen na mijn bevalling al mijn "oude" kleding ook weer aan. Mijn figuur is zo goed als gelijk gebleven, op vollere borsten (door de BV) en een iets slappere buik na. Maar daar moet nog even aan getraind worden .
Ik ben ook afgevallen na 2 zwangerschappen achter elkaar. Ik begon voor Danique met 48 kg dat was naar 67 kg gegaan, na de bevalling 49 kg. Met Luna van 49 kg naar 68 kg en na de bevalling was ik 46 kg! Alles zat aan mn buik, aan de achterkant kon je niet zien dat ik zwanger was.
ik ben tot nu toe 1,5 kilo aangekomen, maar heb voor mijn termijn een beste buik dus ik denk dat t echt allemaal daar zit, k heb iets grotere (.)(.) gekregen. Maar vanaf nu zullen de kilo's er wel aanvliegen denk ik me buik groeit echt mega snel!
ik was 20 kilo aangekomen maar na de bevalling was ik snel weer de oude en na 6 maanden zelfs nog slanker en strakken haha. ik woog voor de zwangerschap van alicia 68 kilo met lengte van 180 en na 6 maanden woog ik er nog 63. dit zonder dat ik wilde afslanken en gewoon doen en laten wat ik altijd deed. denk dat de borstvoeding erg heeft geholpen. nu ben ik weer zwanger en kwa gewicht ben ik nu van 63 naar bijna 67 gegaan maar sinds 2 weken eet ik zodra ik wakker ben tot dat ik naar me bed ga en dan continu en vooral zoetigheid en kilos fruit. raak gewoon niet vol lijkt wel. ik denk dat het nu dus wel gaat beginnen met aankomen. ik hoop dat ik na de bevalling wel weer afval en hoop zelf dat ik rond de 68 kilo wordt. lichter hoeft ook niet van mijn en maatje 38 vind ik oke en zeker na 2 kids. we gaan het zien. ik ben niet iemand die sport dus als het er niet afgaat ja dan jammer.