mmmm Ik was bij mijn eerste met 20 weken pas 5 kilo aangekomen. Maar daarna!bij 41 weken zat ik op 26,5 kilo. Ik heb tot 37 weken drie keer in de week gesport en ik was dol op appels.... Daar ligt het dus niet aan! Ik was op 6 kilo na alles heel snel kwijt en voor die laatste 6 heb ik mijn best niet echt gedaan. Die zijn er dus ook aangebleven. Ik denk met genoeg trainen en gezond eten dat je in iedergeval wel weer in de buurt kan komen van je oude figuur. IK begin nu dus 6 kilo zwaaarder en heb stille hoop dat ik die nu minder aankom...
Ik ben maar 2 kilo aangekomen...En jah van achter zie je niet eens dat ik zwanger bent..Maar moet nog 14 weken...Dus hopen dat ik niet zoveel aankom....Anders is het pech... Grt Jeanney
Ik heb ook heel de zwangerschap m'n oude figuur gehad, alleen een dikke buik erbij. Van de achterkant kon je ook echt niet zien dat ik zwanger was. En een paar dagen na de bevalling was die buik ook weer helemaal weg!
misschien een stomme vraag maar na de bevalling vallen vrouwen dus snel af .. dat is wat ik lees. Maar.. ik had gehoord dat afvallen als je borstvoeding geeft niet goed is voor je kindje.Hoe zien/doen jullie dat dan? Ik wil graag straks borstvoeding geven maar zou het ook fijn vinden om redelijk snel weer op mn normale gewicht te zitten.
Ja omdat ze zeggen dat als je afvalt komen afvalstoffen terecht in de moedermelk en dan bevat het moedermelk niet voldoende vitamines, mineralen en voedingsstoffen...Maar dat is zo als je gaat lijnen, terwijl je BV geeft. Bij mij was dat niet het geval. Zat heel snel op me oude gewicht zonder te lijnen en door juist meer te eten. Want kreeg ontzettend honger omdat ik BV gaf..Maar viel toch in de 1e 2 wkn heel veel. Gr Jeanney