Outfitpaniek

Discussie in 'De lounge' gestart door Lilium, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilium

Lilium Niet meer actief

Hi Dames,

Ik heb al een keer eerder in het 'Show je outfit' topic gepost over dit probleem, maar ik kom er ECHT niet uit.
    Ik ga over 3 weken naar Qlimax, een indoor hardstylefeest.
    Vroegâh ging ik een skinny, sneakers, blotebuik topje, een set beenwarmers en mooi make-upje.. maar inmiddels 2 maten groter en ruim 80 kilo bij 1.67, kan dat dus ECHT niet meer.:rolleyes:

Ik dacht aan een zwarte skinny, sneakers en een leuk topje, maar ik kan NIKS vinden. Gelukkig heb ik geen eisen:
    • Helemaal zwart is niet leuk, want zwart op zwart op zwart.
    • Het mag iets buikverhullend zijn :roflmao:.
    • Ik wil geen glitters of lovertjes onder mijn armen, want dan krijg ik daar irritatieplekken tijdens het dansen.
    • Mouwloos
    • Minimaal spaghettiband (niet strapless i.v.m. dikke hopsende boobies)
    • Ik ben redelijk breedgeschouderd, dus halter staat mij meestal niet fantastisch.
    • Ik heb dus een prima voorgevel, daar mag best een beetje sexyness mee gecreëerd worden. :p

Wie heeft de gouden tip? Tips voor andere outfitcombi's zijn ook welkom :)

Mijn dank is groot!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Een leuke peplum top?

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
  4. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Vliegen ze er dan uit?

Caithy vindt dit leuk.
  5. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Manque en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Manque

Manque Niet meer actief

Mijn laatste dansfeestje had ik een fringe-jurk aan. Superleuk dat er altijd beweging in zit en het verhult veel!

Het was zoiets, maar dan groen:

Bekijk bijlage 597031

Deze is van Forever 21 trouwens.

SDonya, Spoetnik, Meca en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. louan

louan Niet meer actief

8. Lilium

Lilium Niet meer actief

Leuke reacties dame! Vooral het Pieces en het Peplum topje zien er leuk uit.
    Het is nog niet helemaal wat ik zoek, al zou het Pieces topje in bijv geel dan wel oke zijn.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarom kan het dan niet meer? Ik ken zat voorbeelden van vrouwen die dat wel doen en er prima uit zien (een blotebuik topje dan he, die beenwarmers zijn twijfelachtig :D)

Evanesco vindt dit leuk.
  10. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

I love fringe-jurken! Ik heb er alleen een keer een gehad waarbij alle fringe een soort van dubbel was waardoor het allemaal lussen waren. Dat is geen succes naar een druk feestje. Iedereen bleef aan me haken haha.

11. Lilium

Lilium Niet meer actief

Net nog even in de stad gezocht; H&M, Zara, River Island, Coolcat.
    Weinig leuke dingen, en degene die ik erg leuk vond, vind mijn vriend dan weer niks.
    Ik snap nu overigens wel waarom; hij vind een gewoon t-shirt met een grappige tekst of grappig plaatje leuker. Sereus?? Zo saai!!

ik wacht die laatste Wehkamp bestelling af en anders trek ik wel gewoon wat uit de kast. Ben er een beetje klaar mee. #pms

12. Lilium

Lilium Niet meer actief

En de winnaar is: pieces-t-shirt-met-all-over-glitter-zilver-5713754256139.jpg van Pieces! Dank voor jullie hulp!

Syane vindt dit leuk.
  13. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha voldoet niet aan je gestelde eisen in de openingspost maar leuke top! :D

Syane en Zusterke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina