Hoi meiden, Gisteren begon ik weer te bloeden (5+3). Ik heb 4 dagen na NOD heel licht bloedverlies gehad met afvegen, de dagen erna heel lichtjes af en toe. Alleen nu werd het steeds erger en het stopte niet. Op een gegeven moment verloor ik een weefsel en daarna een stolsel, vanaf toen bloedde ik nog steeds maar zonder weefsels en stolsels. Ik heb ook buikkrampen. Ik bloed nu nog steeds, vergelijkbaar met een menstruatie. Kan dit weefsel een vruchtzakje zijn?
Nee dit is geen herkenbaar vruchtzakje. Maar kan wel onderdeel van een mk zijn. Gezien je beschrijving zou ik daar wel vanuit gaan.
Ik denk dat je er van uit moet gaan dat je een miskraam heb gehad helaas. Ik heb vorig jaar in een half jaar tijd 4 miskramen gehad en bij de laatste miskraam heb ik ook zo een soort stolsel verloren. Eind november weer zwanger en gaat nu nog steeds goed met onze meid. Geef de moed niet op...
Het vruchtzakje is een blaasje met vocht. Dit lijkt eerder op het begin van de placenta. Bij mn mk verloor ik iets wat er op lijkt. Alleen veel groter.
Shit meid. Heftig. Helaas denk ik wel dat je een moskraam hebt gehad maar dit weet je pas als je gecontroleerd bent. Er zijn dames bij wie het goed kwam. Ik heb latere miskramen gehad en er kwamen ook zulke dingen mee. Na het in een pot met water stoppen zag ik dat t idd de vruchtzak was. Bij mij wel 10 cm groot (was ruim 12 weken) Sterkte meid
Ziet er naar uit denk indd ook dat miskraam op gang.is. ik heb vandaag mijn 2e miskraam gekregen heel naar en de klap is weer hard. In februari mijn 1e miskraam 4.5 weken toen het mis ging. Vrij snel weer zwanger echter vandaag weer een miskraam op precies 5 weken. Blijft kut nu met krampen en wat kleine stolsels. Maar het gemis blijft. Heel veel sterkte meid dikke knuffel
Hoi dames, Ik heb vandaag een echo gehad. Mijn baarmoeder is niet leeg, de Vk vond het er rommelig uit zien. Ze denkt een vmk maar ze wil dat ik over een week terug kom.
Ha lieve meiden, Deze week naar het ziekenhuis gegaan, doorverwezen door Vk naar Gyn. er was nog verdikt baarmoederslijmvlies en het gele lichaam. Nog geen cyclus op gang. Vandaag ongesteld geworden dus eindelijk 6 weken na NOD ben ik ongesteld en komt m'n cyclus weer op gang. Sterkte iedereen!!!!