Ervaringen met curretages

Discussion in 'Zwanger worden' started by Adorable, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii, ik heb een curretage gehad 3 maanden na mijn bevalling, omdat er nog een stukje placenta vast zat en dat niet gezien hebben. en heb daardoor bloedarmoede gehad, ik was benieuwd wie er nog meer een curretage heeft gehad, waarom en hoe jij dat ervaren hebt.

groetjes Dani

2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    He Dani,

HEt is cru maar ik heb het als posi ervaren. heb 2x mk gehad en de 1ste kwam er gelukkig op de dag dat ik geholpen zou worden zelf uit en de 2 ben ik dus gecurreteerd ik had het gevoel van nou is het goed schoon en kan ik met een schone lei beginnen. Het is wel vreemd als je alles zo hoort maar het moet er toch uit en dan het liefst zo snel mogelijk.

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ja dat klopt eigelijk ook wel, alleen lijkt het me zo naar om daar te zitten na een miskraam, ik kan me echt niet voorstellen hoe erg het wel niet moet zijn om daar dan op de stoel te gaan liggen, ik vind het echt tof van je dat je er zo positief over bent!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik krijg snel een echo ivm een aandoening dus ik wist met 6 wk dat ie met 5 wk al was overleden maar ik ben tot 11 wk doorgelopen dat moest van het zh. nou dat dus nooit meer vandaar dat ik met die ander met 9 wk een curretage kreeg. Wat ik dus veel prettiger vond al moet ik zeggen dat ik aardig wat gewend ben. Dus denk ik ook erg nuchter in het leven sta. Ik vond het wel vreselijk hoor vooral de 2e keer bij de 1ste denk je kan gebeuren. Heb na de 2de medicijnen gekregen was een probleem met mijn stofwisseling en daarna was ik zwanger van mijn zoontje die nu 2 is en nu gaan we voor de 2de.

dus weer erg spannend

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    WAUW meis wat knap dat je er zo over praat en nuchter denkt.. is ergens ook maar goed ook hoor. Anderen vinden het misschien kill of what ever..

Ik heb ook een gehad.. EUG.. dat was wel even andere koek.. vond het heel zwaar, kon er niet aan dat het weg moest.. en mijn schoonzus (destijds beste vriendin) zat me op me hielen dat het moest en het gevaarlijk voor mij jkon zijn enz enz.. nou dacht echt dat ik kapot ging.. achteraf.. schoon is idd nieuwe start. Nu helaas ook al een tijdje bezig en wilt niet echt lukken maar ja.. probeer positief te blijven.

Share This Page