Hey! Dit zal misschien raar klinken, maar ik zit met een aantal vragen. Ik heb een tijd geleden seks gehad en ik neem de pil. Maar 3 dagen na de vrijpartij ben ik voor het eerst mijn pil vergeten (in de 1e week dat ik ze opnieuw moest nemen). Ik heb hem wel nog binnen de 12u kunnen innemen. Maar vanaf dan heb ik een grote angst gekregen voor zwanger te worden, ik liep met stress, ging om de 5 min kijken of mijn buik dikker werd (klinkt belachelijk).. Ik kreeg oppeens ook alle symptomen, mijn borsten zijn verzwaard. Ik heb 2 testen gedaan, beiden waren negatief. Ondertussen ben ik al 4x ongesteld geweest maar toch zit die angst nog in mij. Nu heb ik voor het eerst terwijl ik de pil nog neem heel licht bloedverlies gehad. En nu tijdens mijn stopweek, heb ik voor het eerst veel minder menstruatie dan anders. Moest ik zwanger zijn ben ik nu 3,5 maand zwanger. Ik ben wel nog niets verdikt. Zou ik zwanger kunnen zijn of is dit puur van de stress en van er hele dagen mee in mijn hoofd te zitten?
ik denk niet dat je zwanger bent..zeker na 2 negatieve testen en 4 keer een ongi erna.. probeer niet te veel te stressen.. dan kan je lichaam van slag raken .. succes
inderdaad, door stress kan je lichaam overal anders op reageren en zelfs zwagerschapskwaaltjes ontwikkelen terwijl je helemaal neit zwanger bent. zeker omdat je alweer ongesteld bent geweest en negatieve testen hebt gehad denk ik niet dat je zwanger bent. probeer niet te veel te stressen ook al is dat misschien moeilijk! veel succes verder