wie tips? benauwend in vliegtuig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knorretje21, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ga dit jaar voor de 5de keer vliegen..
    de eertse 2 jaar was er niks aan de hand ging perfect.
    komt denk ik ook door de mooie grote vliegtuigen toen.

Daarna de 3de keer was ik net een maand zwanger en heb ik het de hele reis benauwend gehad, zelfs een hyperventialtie gehad. Helaas zowel heen als terug.

Ik eigenwijs toch het jaar daarna weer vliegen. Maar op de heen reis weer erg benauwd gehad. kon niks doen want dan ging ik flauwvallen. Terugreis ging beter maar goed is een ander woord.

Maar ik blijf eigenwijs en ga nu dit jaar weer vliegen. Ik wil er gewoon tussenuit maar vraag me af of jullie tips hebben wat ik er tegen kan doen of iets? heb zelf wel altijd rescua spray heet dat maar echt helpen doet dat niet. Is gelukkig een korte vliegreis.

Of zal het gewoon door de kleine ruimte komen. Ben vrij lang en zit altijd klem in een vliegtuig namelijk 1.83 lang.

Bedankt alvast voor de tip(s)...

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Natassie ben ik weer!

Balen joh dat je daar zoveel last van hebt. Ik heb ook een hekel aan vliegen, ga het liefst ook niet verder dan zo´n 4 á 5 uur. Ik vraag altijd aan de dokter om goede slaappillen, dan ben je zo een eind op weg. Maar ik weet niet of dat voor jou helpt. Zou ook betekenen dat je vriend op je dochtertje moet letten, maar dat doet hij nu zeker ook al als jij je zo voelt ;)

Wij zijn ook allebei 1.83 m, we zorgen er altijd voor dat we vroeg op het vliegveld zijn zodat we goede stoelen hebben. We vragen dan altijd om stoelen bij de nooduitgang, daar is meer ruimte.

Waar ga je naartoe en al binnenkort?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Neem een plastic zakje mee, en een koel washandje, vraag of je in het gangpad mag zitten, en licht de stewardess in.
    Succes.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    die van een zakje meenemen zelf is inderdaad een goed idee en washandje...

Chiaraa we gaan naar Turkije dus gelukkig niet zo lang vliegen. Mijn moeder vader en zusje van 6 gaan ook tegelijk mee, zodat we als we daar zijn en wij savonds weg willen op elkaars kindje kunnen letten en natuurlijk voor de gezelligheid...

en we vragen inderdaad plekje bij de nooduitgang vorig jaar waren wij de eerste maar mochten we er neit zitten ivm een baby. Maar nu gaan we met zijn allen dus gaan we inderdaad weer proberen dat zal denk ik al een hoop schelen.

Verder bedankt allemaal vast voor de tips ik ga er zeker wat mee doen!

Deel Deze Pagina