Thanxx..Lief van je!! Zou idd geweldig zijn!Kan niet wachten tot het zo ver is! Soms stoor ik me zo op de form... Dat sommige meiden zeggen ja ik ben nog steeds niet zwanher...zijn ze net 2 maanden bezig of zo...Denk ik!!grrrrrrrrr.hahahahaaa.. Ahh zal toch bij iedereen wel goed komen!?Gewoon blijven hopen!! Geniet van je zwangerschap!! Veel liefs Nikky
Ik heb 2 jaar aan de prik pil gezeten en moest 9 maand wachten op een ongi plus nog eens 6 maand voor een eisprong Was ook schijnzwanger op een gegeven moment En het duurde 3 jaar voor ik zwanger was! Vieze %^&%##@ die prikpil gedoe!
Bij mij duurde het na de ongevere uitwerkdatum 8 maanden voor ik weer ongi werd. Prikpil raad ik ook niemand meer aan. Ben blij met mn spiraaltje nu.
Hoi, Ik ben ook een geval van de prikpil... 11 november gestopt met de prikpil na 7 jaar (de dokter raadde mij dit op m'n 16e aan na abortus) !! In december 3 weken lang ongesteld geweest en tot op heden nog niets vernomen. Ik ben al wel bij de gynaecoloog geweest voor een primolut kuur maar dit heeft niets geholpen. Verder zag 't er van binnen allemaal goed uit en alle testen waren goed behalve dat ik geen eisprong heb gehad.. Nu moet ik over 3 weken voor een onderzoek waarbij ze contrastvloeistof in mijn baarmoeder spuiten om te zien of alles goed doorloopt! Als daar niets uitkomt zal ik met hormonen beginnen.. Voor mij ook never nooit geen prikpil meer, als je ooit nog zwanger wilt worden is dit troep! Groetjes, Angel
Ik ben dan sinds 11 juni aan de prikpil maar vind het vreselijk en we hebben in juli besloten om voor een kleine te gaan. Hoe en wat met de prikpil wist ik allemaal niet anders was ik er nooit aan begonnen. Had elke maand netjes mijn regels alleen deze maand laat het op zich wachten en komt het maar niet. 11 september zou ik voor een nieuwe shot moeten maar die mogen ze lekker houden vind de prikpil vreselijk. Mijn lichaam is helemaal van slag af deze maand heb veel klachten en heel veel stemmings wisselingen echt niet leuk meer.
mamavan5 dat is het juist met de prikpil. je menstruaties vallen helemaal weg. 1 depot is goed voor 3 maand. maar het kan wel langer duren voordat het je lichaam is.
Ik heb de prikpil gekregen toen ik 15 was ofzo, van m'n huisarts.'ik was nog zo jong en dan moest ik niet heel de tijd aan de pil denken' Ik zou willen dat ik er nooit aan begonnen was, ben er enorm van verdikt en heb nog lang nadat ik ermee gestopt was een hoop klachten gehad.(heb zelfs op m'n 17e een week in het ziekenhuis gelegen door hoofdpijn die maar niet wegging, bleek puur door de prikpil te komen)