Gisteren wilde ze niet strippen omdat ik morgen pas 40 weken ben...echt rot Vannacht voelde ik haar met haar hoofd duwen en dat is niet meer over gegaan. Net onze dochter weggebracht en met een kop thee op de bank en duimen hahaha Als het dadelijk sterker wordt bel ik de vk om te komen controleren en dan bel ik mijn vriend naar huis. Hopen dat het nu dan eindelijk door mag gaan zetten !!! Ik merk aan de hond dat hij niet meer in mijn buurt wil zitten/liggen terwijl ik de afgelopen weken zowat over hem heen viel. Of ik wil het zien want dat deed hij bij de eerste ook en s'nachts waren mijn vliezen toen gebroken. Met jou? Groetjes
Vannacht iets gehad van oefenweeën volgens mij. Heb sowieso last van dat koppie al in bekken ligt, vaak plassen en niet lekker liggen snachts(moeite met omdraaien), alles word zo stijf. Ik werd na 3:00 wakker en moest weer naar de wc, maar het voelde ook een beetje anders. Beneden een uurtje op de bank gezeten, toen iets van ongesteldheidskrampjes gevoeld. Uur of 4:00 weer naar bed gegaan en geen last meer gehad. Ben nu 39 weken, het word echt spannend, kan elke moment gebeuren maar ook nog een week of 2 duren....
Auwww, dat lijkt me echt pijnlijk! Hier ligt kleine ingedaald, en heb soms gevoel dat ik een zwerfkei meezeul, en als ze dan met haar hoofd beweegt moet ik zowat in mijn broek plassen....
Haha herkenbaar. Hier nu alweer bijna 3 weken zo bah niks meer aan. Het zet nu nog niet door en ben morgen uitgeteld. Hoop zo op vannacht!! Sterkte en succes meiden
Ik ben vandaag ingeleid en bevallen het ging heel snel en mn lichaam pakte snel zelf de weeen op. Denk dat ze anders nog wel week was blijven zitten trouwens
Even een update..gisteren flinke weeën gehad elke 3 minuten 2 uur lang rugweeen. Vk kwam controleren en het hartje van ons meisje ging te snel tussen de 160 en 200 bleef ze 7 minuten zitten dus naar het ziekenhuis. Bleek daar natuurlijk alles weer gewoon te zijn en mochten we weer naar huis. We zagen soms een piek als ik tussendoor een buikwee kreeg maar voor de rest rugweeen. ik kreeg 2 slaappillen mee om de aankomende nachten goed te kunnen slapen en moet nu elke 4 uur 2 paracetamol innemen om het wat op te vangen want met deze weeen ga ik nog niet bevallen. Vannacht goed geslapen en nu valt de pijn mee. Morgenvroeg gaan ze strippen dus we zijn benieuwd . Groetjes
Lief je berichtje, Nu merk ik dat het pittiger wordt en dat het niet meer gaat stoppen. Dus hopelijk een vlotte bevalling Mag ook wel vind ik zelf Groetjes
Nog steeds geen bevalling.. Gisteren ochtend gestript bij 1cm ontsluiting en een deels verweekte bmm Gisteren veel weeen en vannacht om 3:15 elke 2 minuten buikweeen en na een uur stopte het. Nu heel veel roze slijmverlies en flinke krampen dus nu veel proberen te lopen en weer hopen. Hoe gaat het met de rest van de dames?
Thnx, lig nu weer aan de ctg en weeen gaan nu naar de 50 en dan weer rustig dus niet echt een beloop erin. Krijg een prik om me iigv een nacht door te laten slapen en mijn vriend dus ook. Misschien helpt het om mijn lichaam de rust te geven om dan het laatste zetje te kunnen geven. Groetjes
Ik was dinsdag ochtend gestript , had 2/3cm en naar huis gegaan..heel goed geslapen gelukkig en stond woensdag gepland voor een inleiding. S'avonds toen de oudste op bed lag kwam de weeën opzetten en s'avonds getoucheerd 3 cm..weer proberen te slapen ( tussen het puffen door wat geslapen gelukkig ) s'morgens in het ziekenhuis om 8u aan de ctg en om half 10 zijn mijn vliezen gebroken. Had toen 4/5 cm al maar er gebeurde niks vanuit mijn lichaam zelf dus om half 11 zijn ze begonnen met infuus met weeën opwekkers en om half 1 begonnen de weeën eindelijk met regelmaat te komen om de 5 min en ik ben om 15:49 bevallen van onze dochter Mae ❤