Mijn zoontje vind het geweldig! Alleen is het (als je met 2 ouders en kind gaat) behoorlijk duur...wij doen het dus maximaal 2 keer in de maand
Hier ook een super leuk uurtje zwemmen op zondag. Wij zijn begonnen toen mijn dochter 3 maanden was, en die is nu echt watervrij al. In het begin is het even wennen, maar nu wordt ze helemaal hyper als ze in het water is. Spetteren, gillen, lol, praatjes ... zelfs voor kopje onder is ze niet meer bang. Begint echte en beetje een waterratje te worden. Hier ook vaak dezelfde dingetjes, en voor die kleintjes alleen maar beter. Verders is het toch meer een uurtje papa/mama-Eva tijd. Wij zwemmen om en om met haar. Ze letten wel op de oudere kindjes, die krijgen ook wel aparte opdrachtjes (lopen naar de overkant, beginselen van zwemmen (gebruik van benen), leren met plankjes te zwemmen). Niets moet, alles mag. Iemand vroeg het het zat met slaapjes (weet niet meer wie). Wij zwemmen op zondagochtend om 9.45 uur. dat is precies tussen 2 voedingen door. Als we thuiskomen dan is het precies tijd voor haar flesje en meestal valt ze tijdens dat flesje al in slaap, maar verders geen probleem.
Sinds dat zoontje 6 maanden is gaan wij naar ouder&kind zwemmen op de maandagochtend, 20 minuten les en iets van een half uur vrij zwemmen...heel leuk, zoontje is ook een echte waterrat
Ik vind het echt heel fijn even een half uurtje lekker samen, onze oudste twee hebben het alle twee gedaan en zwemmen nog steeds. Onze jongste moet nog beginnen
Ik ben ermee begonnen toen mijn zoontje 12 weken oud was, en nu zwemmen we nog steeds elke week met veel plezier. Hij is nu 6 maanden en ik merk enorm dat hij nu zo watervrij is. Afgelopen weekend bij vrienden op de camping geweest, in het binnen zwembad gezwommen, mega druk ivm slecht weer, veel gespetter, maar meneer deed zelf net zo vrolijk mee, schaterlachen en lekker mee spetteren met z'n handjes. Dat wordt dolle pret straks op vakantie waar we een eigen zwembad hebben!